Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsSettimana 12: Partiti di football universitariu chì puderanu impactà a persecuzione per...

Settimana 12: Partiti di football universitariu chì puderanu impactà a persecuzione per l’elegibilità di u bowl


U football universitariu hè duminatu da a razza di playoff. A postseason hè piena di dramma.

Per riempie tutti i spazii in i 41 partiti di bowl sta stagione, 82 squadre in a Subdivisione Football Bowl devenu finisce cù sei o più vittorie. Se ùn anu micca sei vittorie, cinque squadre seranu permesse di unisce à a lotta.

Questa hè a situazione avà per i 130 squadre eligibili chì sò eligibili per participà à i playoffs cù solu duie settimane di staghjoni regulare.

► 64 squadre anu almenu sei vittorie.

► 32 squadre sò digià eliminate cù almenu sette perdite.

► I 17 posti dispunibuli devenu esse occupati da e 34 squadre restanti.

Un numeru di prugrammi di punta in tutta a nazione ùn sò micca un bigliettu ufficiale per un match di bowl è necessitanu una à duie vittorie in i so partiti finali. Ci saranu parechje matchups chì aiutanu à assicurà i posti è alcuni chì saranu squadre eliminate.

Virginia Tech (5-5), à Miami (Fla.), (5-5), 7:30 pm. ET (rete ACC)

Ùn hè micca surprisante, duie di e prime squadre in l’ACC affrontanu avà un futuru di playoff incertu. Tuttavia, l’uragani è l’Hokies anu patitu perdite strette chì anu stancu e so stagioni. Bona nutizia ! A bona nutizia ?

Ci hè parechje cose in Internet:Matchups in a settimana 12 puderia purtà à assai più caos di playoff

FEECAST DI WEEKENDI primi 25 impiegati scelte è predizioni audaci per a settimana 12.

Pensendu in grande!U Michigan State hè prontu per u cunfrontu di l’Ohio State

Texas à West Virginia (4-6), meziornu ET, (ESPN2)

Ùn saria micca ghjustu dì chì a prima stagione di Steve Sarkisian cum’è ghjucatore di Longhorns hè stata un fallimentu. In una serie di sconfitte di cinque partite, u Texas hà bisognu à batte i Mountaineers, chì anu ancu l’aspirazioni di a bowl, è u Kansas State a settimana prossima per evità di mancà una ciotola per a prima volta da u 2015.

Florida (5-5) à Missouri (5-7), 4:05 pm ET (SEC Network)

Per quanto possa sembrare pazzo, pare u must-win di Dan Mullen. Ma i Gators ponu sempre salvà sette vittorie è una certa rispettabilità. Avà sò in una bona pusizioni per vince sia sta partita in casa sia u so viaghju in Arkansas cù i Tigri, grazia à a so vittoria a settimana passata.

UCLA (6-4) à Southern California (4-5), 4:00 pm ET (Fox)

A rivalità di Los Angeles si gira. Per finisce cù sei vittorie, i Troiani anu bisognu di vince i so trè partiti precedenti. Intantu, i Bruins di Chip Kelly anu righjuntu a postseason solu per a seconda volta sottu Chip Kelly. UCLA hè decisu di piantà l’implosione di l’USC.

Auburn (4-6) à South Carolina (5-5), 7 ore di sera. ET (ESPN)

U ghjocu di Missouri di a settimana passata hè stata una occasione persa per i Gamecocks per fà sei vittorie. Questa hè a so megliu opportunità per batte u rivalu Clemson. I Tigri sò senza u quarterback iniziale Bo Nix per via di ferita.

Florida State (4-6), à Boston College (6-4), meziornu ET, (ACC Network).

Un record di quattru vittorie in sei partite mette i Seminoles, chì migliuranu ogni ghjocu, in una pusizioni per fà in a postseason. Mentre ùn hè micca faciule, questu hè megliu cà l’alternativa di perde a speranza.

South Alabama (5-5) à Tennessee (5-5), 7:30 pm ET (ESPNU)

L’unica vittoria di i Voluntarii da una partita di bowl hè un testimoniu di l’infuzione di vita è energia di Josh Heupel in a so stagione. I Jaguars duveranu esse una vittoria faciule ancu s’ellu anu una motivazione propria cù a Costa di Carolina chì vene in cità l’ultimu weekend.

Washington (4-6) à Colorado (3-7), 3 pm ET (Pac-12 Network)

In ciò chì hè stata soprattuttu una campagna persa per i Huskies, anu una chance realista di prumove a so stagione cù vittorie contr’à i Buffaloes è u rivalu di u Washington State. Hanu bisognu di superà a perdita di parechji ghjochi, chì hè statu un tema cumuni in a so campagna.

Illinois (6 – 4) à Iowa (8-2), 2:15 pm ET (FS1)

Ancu s’ellu pò pare micca impussibile chì l’Illini puderia scunvià i Hawkeyes sta volta, l’Illini anu digià scunfittu Penn State è Minnesota in casa. Questa forma per esse un ghjocu vicinu è cù u Norduvestu nantu à u ponte, l’uppurtunità hè quì per l’Illinois.

Old Dominion (4-6) à Middle Tennessee (5-5), 3.30 pm ET (ESPN +)

A Conferenza USA hè a casa di cinque squadre chì cercanu di passà in i playoffs. Sò l’unicu dui squadre chì scontranu inseme in stu ghjocu. Blue Raiders sò capaci di ghjucà in casa. Dopu avè vistu improbabile, i Monarchi sò avà nantu à a strada bona cù trè vittorie dritte.

Fonte: USAToday.com

U post Settimana 12: I partiti di football universitariu chì puderanu impactà a persecuzione per l’elegibilità di u bowl apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/week-12-college-football-games-that-could-impact-the-chase-for-bowl-eligibility/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments