Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNews"SNL": a ghjudice di Cecily Strong Jeanine affronta u verdict di Rittenhouse,...

“SNL”: a ghjudice di Cecily Strong Jeanine affronta u verdict di Rittenhouse, u Trump di James Austin Johnson torna


U ghjudice Jeanine Pirro è Donald Trump anu ripresu a so festa d’amore in u “Saturday Night Live” di stu weekend mentre Cecily Strong è James Austin Johnson affrontavanu u verdict Kyle Rittenhouse è l’insalate di parole.

“Stu amabile scampatu hè statu sottumessu à un incubo di prucessu solu per fà a cosa più valente chì un americanu pò fà – prutege un terrenu viotu di vitture usate in a cità di qualcunu”, Strong hà iniziatu, canalizendu l’ospite di Fox News è elogiando Kyle Rittenhouse, chì era trovu micca culpèvule di omicidiu intenzionale è altri carichi sta settimana.

Sorsendu da una tazza stampata cù e parolle “lacrime liberali”, Strong hà accoltu dui invitati per cummentà u verdict di Rittenhouse, una donna bianca analista giuridica per “nasty NPR”, interpretata da Chloe Fineman, è un prufissore neru di l’Università di Howard, interpretata da Chris Redd.

“Ùn aghju mai vistu nunda cum’è prima”, dice Fineman di u verdict micca culpèvule datu à Rittenhouse.

“Aghju! Parechje volte, “Redd risponde cù l’ochji allargati.

Più:Questa stagione, “SNL” hè menu puliticu di u solitu senza bisognu di elezzione presidenziale

Dopu avè toccu à altre pietre di toccu pulitiche di a settimana – u filibusteru di ottu ore di u presidente di a Minorità di a Casa Kevin McCarthy è a colonoscopia di u presidente Joe Biden (“Passed Out Joe”, cum’è u chjama Strong) – James Austin Johnson torna cum’è Trump per offre i so pinsamenti nantu à l’infrastruttura. billu passatu da a Casa a settimana passata.

“A verità hè, nimu hà fattu più per l’infrastruttura chè mè è a ghjente dice – è a ghjente di sicuru, a ghjente sò mè”, dice Johnson prima di impiegà u clock tematicu di 60 seconde chì ricorda ESPN “Pardon the Interruption”.

Johnson hà rimbalzatu à traversu temi – u presidente Obama, “Ghostbusters”, “Gossip Girl” è Serena Williams trà elli – è impegnatu in una ricerca di parole di più casualità (“Chris Christid”, Dua Lipa, “ingiusta” è “MAGA”).

L’ultimu episodiu di u spettaculu prima di a pausa di Thanksgiving – torna l’11 di dicembre cù Billie Eilish cum’è presentatore è interprete musicale – hà prisentatu Simu Liu, star di “Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings” di Marvel cum’è host è rapper / cantante Saweetie cum’è ospite musicale.

Durante u so monologu di apertura, Liu, chì hè canadianu cinese, hà dettu chì hà rializatu u so scopu di ghjucà in un film Marvel in u modu tipicu canadianu – “dumandu educatamente”.

Fonte: USAToday.com

U postu “SNL”: u ghjudice di Cecily Strong Jeanine affronta u verdict di Rittenhouse, u ritornu di Trump di James Austin Johnson apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/snl-cecily-strongs-judge-jeanine-tackles-rittenhouse-verdict-james-austin-johnsons-trump-returns/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments