Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNews"SNL": Pete Davidson recruta Marc Cohn, Method Man per u video "Walking...

“SNL”: Pete Davidson recruta Marc Cohn, Method Man per u video “Walking in Staten”


Marc Cohn è Method Man ùn sò micca nomi chì tipicamenti vede in a stessa frase.

Ma Pete Davidson di “SNL” – alias Steward of Staten Island – hà ottinutu u gloriosu matrimoniu cù “Walking in Staten”, una sorta di lettera d’amore à u distrettu di New York in u classicu di Cohn in 1992, “Walking in Memphis”.

In u video in biancu è neru mostratu durante u “Saturday Night Live” di sta settimana, Davidson si vanta di mette i so “Bootleg Jordans” prima di “atterrissi in a terra di Colin Jost è u legendariu Wu-Tang”.

U video si burla di a proliferazione di bagel spots è pizzeria (ci hè ancu un locu bagel IN una pizza joint) è chjama à u fantasma di l’attore Robert Loggia, nativu di Staten Island, prima di cutà à l’attuale Cohn, pusatu nantu à u so divano. u telefonu.

“No, ùn vogliu micca esse in una parodia di u mo propiu canzone “, dice Cohn cun fastidiu.

Più:Pete Davidson è Taylor Swift sò uniti da Pete Swift per “3 Sad Virgins”, in “SNL”.

Ma hè digià quì, unitu à Davidson, Big Wet è u so cumpagnu creativu Big Wet per portà una felpa “I (Hearts Staten Island)”.

Mentre u trio scherza annantu à Chris the Hobby Guy (di fama di YouTube), beie White Claw è a stranezza di nimu chì si preoccupa di i tacchini salvatichi appesi à l’uspidale lucale, Davidson canta una volta chì hà vistu Method Man chjappà un “bucu in unu, à u Safari Mini Golf.

Inserite u Wu – o almenu solu Method Man – chì rapisce nantu à a marca di u pianu di a canzone di Cohn, “My Yankee hat a statement and middle finger to Boston”.

Quandu qualchissia dumanda: “Dimmi, sì talianu?”, Method Man risponde naturalmente cù u listessu gustu da a canzone di Cohn, “Omu, sò sta sera!”

Ma Davidson, chì parla perpetuamente di a so relazione d’amore / d’odiu cù a so cità nativa, finisce cù una nota tipicamente ironica: “Benvenuti à Staten, induve i sogni di tutti vanu in u drenu”.

Più:I più boni mumenti di a 47a stagione di “SNL”.

Fonte: USAToday.com

U post “SNL”: Pete Davidson enlists Marc Cohn, Method Man per u video “Walking in Staten” apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/snl-pete-davidson-enlists-marc-cohn-method-man-for-walking-in-staten-video/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments