Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNews"Solu irreale:" A donna sopravvive dopu chì a so vittura hè stata...

“Solu irreale:” A donna sopravvive dopu chì a so vittura hè stata piegata à a mità in un crash cù un semi-camion


Una donna di Washington hà sopravvissutu à una scontru cù dui semi-camion chì anu fattu chì u so veiculu si piegà sopra sè stessu.

U Washington State Patrol Trooper Rocky Oliphant hà spartutu annantu à Twitter sta settimana chì “ùn ci hè veramente una parolla per descriverà sta collisione”, tweeting images di un semi-camion sopra una Nissan Altima rossu schiacciata.

Oliphant hà cunfirmatu à USA TODAY chì, mentre u trafficu rallentava in Mount Vernon, Washington, a donna chì guidava a Nissan era daretu à un semi-camion è davanti à un altru. Cum’è a passagera femina in a vittura, u primu camionu si firmò à u ponte di u fiume Skagit.

Ma u semi-camion posteriore “seguiva troppu vicinu” è ùn pudia rallentà prima di chjappà a so vittura, Oliphant hà dettu.

“L’impulsu di a semi cuntinueghja in avanti è hà causatu basicamente l’angolo posteriore di a vittura di Nissan Altima per plegà nantu à sè stessu”, disse. “Dopu chì hè accadutu, u semi-camion cuntinuò avanti sopra à a vittura”.

“U sigillu di gomma per u troncu era in realtà appoggiatu nantu à u poggiatesta di u cunduttore, cusì hè cusì vicinu à u metale quandu si piegò à a so testa”, aghjunse.

Una patrulla di u statu di Washington s’avvicinò à u veiculu distruttu dopu a coliszione è hà intesu u cunduttore chì chjamava aiutu, disse Oliphant. Dopu chì un camion di rimorchia hà alzatu u fronte di u semi-camion, u cunduttore di l’Altima hà sappiutu esce da a vittura attraversu una apertura in u latu di u passageru di a vittura.

Sicondu ellu, a donna hè stata ammessa à l’uspidale per u dulore in i costi è a testa. Hà avutu ancu un tagliu nantu à a guancia.

“Ùn solu sopravvive, ma esse capace di marchjà da a vittura hè solu irreale, oltre e parolle per descriverà chì qualchissia puderia alluntanassi da questu”, disse Oliphant.

L’imaghjina si sparse rapidamente nantu à e rete soziale, cù i ghjurnalisti è l’altri scandalizzati da u crash.

L’ufficiali anu citatu u cunduttore di u semi-camion à a parte posteriore per seguità troppu vicinu à l’altri veiculi.

Fonte: USAToday.com

U post “Solu irreale:” A donna sopravvive dopu chì a so vittura hè stata piegata à a mità in un crash cù un semi-camion apparsu prima in News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/just-unreal-woman-survives-after-her-car-was-folded-in-half-in-crash-with-semi-truck/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments