Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsStu ciclista di 99 anni hà pigliatu a casa una medaglia d'argentu...

Stu ciclista di 99 anni hà pigliatu a casa una medaglia d’argentu mundiale


Stu ciclista di 99 anni hà pigliatu a casa una medaglia d’argentu mundiale

Di Suzanne Bearne
Reporter per l’affari

Publicatu
1 ora fà

A spartera

Fonte di l’imaghjini, U mondu stradale per l’anziani
Didascalia per l’imaghjini

Kenneth Judd hà fattu 2,348 miglia in bicicletta in solu 26 ghjorni per guadagnà una medaglia d’argentu à a cumpetizione internaziunale

Kenneth Judd puderia avè 99 anni, ma hè sempre un ciclista incredibile.

Un ciclista quasi centenariu hà vintu u mese passatu un argentu in una cumpetizione ciclistica internaziunale chì hà attrattu più di 5 000 cuncurrenti.

U sicondu postu hè andatu à u sgiò Judd chì hà registratu 2,348 mi (3,779 km), più di 26 ghjorni. Hè una distanza media di 90 chilometri per ghjornu. Questa hè una impresa chì a maiò parte di e persone più ghjovani di 60 anni ùn anu pussutu gestisce.

Mentre cavalcava, u sgiò Judd puderia gode di e tranquille strade di campagna di a so casa di Yorkshire è di u Lake District. Ma in realtà si moveva, è hà utilizatu una bicicletta d’eserciziu altamente tecnologica in una casa di Warwickshire.

Road World For Seniors, avà in u so quartu anniversariu in u mondu sanu, hè u nome di questu avvenimentu. Motitech, un fabricatore norvegese di biciclette stazionarie, hè apertu à anziani è persone cù demenza.

Sti machini ponu esse cunnessi à l’urdinatori, laptops o qualsiasi altru tipu di computer. Questu dopu cunnette à a TV o monitor. L’utilizatore pò vede a scena nantu à u monitor mentre u ciclu.

Mentre chì stu tipu di tecnulugia era dispunibule per qualchì tempu in i gimnasti è e biciclette di casa, u sistema Motiview di Motitech hè stata apposta per anziani è persone cù demenza.

Hè una idea simplice chì a ghjente ciculu per vede e strade o strade vicinu à e so case di zitiddina o ghjuventù, è fà eserciziu fisicu è mentale.

U travagliadore di cura o u paci pò selezziunà da una di una varietà di playlists di canzone chì sò stati compilati da musicoterapisti. Sti canzoni seranu ancu capaci di aiutà à mantene a mossa.

U ciclismu britannicu hè u corpu di guvernu sportiu di u Regnu Unitu. A cumpetizione hè stata tenuta da u 6 di settembre à u 1 d’ottobre. I vincitori eranu i ciclisti chì anu ciclatu a più distanza in quellu periodu.

Era a seconda entrata di u sgiò Judd à l’avvenimentu cum’è un nonagenariu. U pilotu di a Seconda Guerra Munniali, era settimu in a cumpetizione di u 2020. Covid-19 ùn hà fattu nunda per piantà a corsa. Hà praticatu nantu à a so Motiview da ghjennaghju in preparazione per questu annu.

Dice: “Vuliu megliu cà l’annu passatu, cusì aghju calculatu quanti chilometri è ore avissi da copre ogni ghjornu”.

“Aghju in bicicletta quandu nimu era quì, di notte o di mattina. Ancu s’ellu u staffu di a notte era bravu à portà u tè, u mo focu in bicicletta significava chì saria friddu.

Avete bisognu di fucalizza nantu à a velocità è induve andate. Calchì volta, aghju vistu Yorkshire.

Lindy Renaud (un coordinatore di u benessere di a casa di cura di Londra) dice chì Motiview hè diventatu populari perchè i ciclisti anziani sò ricurdati di a so zitiddina.

Ella dice: “Hè grande per e so menti, corpi è anime”. Ricurdaranu di mumenti felici è dicenu: “Oh, era mè!”

Ancu s’è micca tutti l’anziani anu bisognu di tecnulugia per vive cun elli, l’innuvazioni tecnulogiche sò in crescita per aiutà l’adulti anziani à affruntà i prublemi cumplessi cum’è a sicurità è a sicurità, a sulitudine, a malatia, è per stà in salute.

U nostru mondu hà avutu un altu tassu di età di a pupulazione: Da u 2050 u 16% serà più di 65 anni, da u 9% attualmente, stimi di e Nazioni Unite.

U Centru Naziunale di Innuvazione per l’Anzianu di u Regnu Unitu in l’Università di Newcastle hè attualmente in prova di strada Gita (un roboticu di trasportu di carichi italiani chì pò esse usatu per portà l’alimentazione in casa da a buttrega).

Pò alzà finu à 23 kg è si move finu à 6 mph (10 km / h) da i so ghjinochje. Una intelligenza artificiale è e videocamere sò aduprate da u cane per identificà u so pruprietariu è dopu per seguità.

“Hè un pocu sfarente da a nozione tradiziunale di robot”, dice Nicola Palmarini (direttore di Nica). Ùn parla micca. Ti seguita cum’è un animale fidu.

A ghjente smette di parlà è cumincià à parlà cun voi cum’è s’ellu fussi un cane. Hè un eccellente icebreaker. A ricerca mostra chì u robot aiuta à l’anziani à marchjà megliu, perchè seguita i vostri muvimenti è vi permette di fà cose simplici cum’è fà shopping.

A serie New Tech Economy esplora cumu l’innuvazione tecnologica formarà u futuru paisaghju ecunomicu.

Parechje persone anu vultatu à videochiamate durante l’epidemie per cumunicà cù i so amati. Tuttavia, ancu quelli chì anu e megliu cumpetenze tecnologiche, era qualchì volta difficiule d’utilizà Zoom, Skype o Google Meet, Microsoft Teams, è altre app simili.

L’impresa norvegese No Isolation crea un schermu video separatu chjamatu Komp per fà a videochjama più faciule per l’anziani.

Dopu chì u Komp hè stallatu, qualsiasi parenti (per esempiu, figlioli o nipoti) ponu utilizà i so urdinatori o telefuni mobili per video-chjamà. U Komp hà da cunnette automaticamente à a chiamata appena s’hè attivata dopu à un countdown di 10 seconde. Se u pruprietariu ùn si sente micca abbastanza chatty, u Komp pò esse disattivatu pressu u so buttone unicu.

Inoltre, a macchina mostra automaticamente e ritratti chì sò mandati da i parenti.

Trish Greenhalgh hè prufessore di Scienze di a Salute di l’Assistenza Primaria à l’Università di Oxford. Hà compru un Komp circa trè anni fà per a so mamma. Sicondu a Sra Greenhalgh, “Ella vive sola in Londra, ma a so famiglia vulia ch’ella stà in cuntattu”.

Tuttu ciò chì deve fà per vede e foto di i nostri nipoti hè di accende. Ùn avete bisognu di utilizà schermi tattili o ricurdate di password.

A Sra Greenhalgh dichjara chì hè più utile se a macchina pò esse cunnessa à u duttore di l’utilizatore. Ancu s’ellu si pò fà e videochiamate à un Komp sò faciuli à fà, hè necessariu di avè l’app mobile cunnessu à u vostru telefunu per fà.

Caroline Abrahams hè a direttrice di carità per a carità Age UK. Ella avvisa chì a tecnulugia pò esse capace di aiutà l’anziani, ma ùn deve micca rimpiazzà l’interazzione umana è l’assistenza.

Ella dice chì ancu a tecnulugia più avanzata ùn pò micca rimpiazzà u sustegnu è aiutà à parechji anziani anu bisognu. A tecnulugia diventerà sempre più sofisticata, è pudemu aspittà chì ghjucà un rolu più grande, ma questu ùn significa micca chì a tecnulugia pò rimpiazzà u cuntattu umanu o a capacità di avè una conversazione cù una altra persona.

In a so casa di Warwickshire, u sgiò Judd hà decisu di piglià un riposu da a bicicletta, almenu durante l’invernu.

Ellu dice: “Ùn li guarderaghju più per avà”. Ellu disse: “Ma, cunsideraghju di ripiglià di novu in a primavera per avè un’altra volta à u cuncorsu di l’annu prossimu”.

Will Smale, editore di a serie New Tech Economy, hà un rapportu supplementu.

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post Stu ciclista di 99 anni hà pigliatu a casa una medaglia d’argentu mundiale apparsu prima in World News.



Source: https://virtualtrener.com/this-99-year-old-bicyclist-has-taken-home-a-world-silver-medal/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments