Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsSudafrica hè pronta à abbraccià l'energia solare?

Sudafrica hè pronta à abbraccià l’energia solare?


Sudafrica hè pronta à abbraccià l’energia solare?

Di Jesse Preyser
Johannesburg

Publicatu
28 minuti fà

sparte

Fonte di l’imaghjini, Tom Podmore
Didascalia per l’imaghjini

Sudafrica hè a casa di alcune di e cundizioni più favurevuli per l’energia solare.

A fonte principale di l’electricità in Sudafrica hè sempre u carbone, malgradu chì parechji lochi anu più di 2 500 ore di sole annu.

Sudafrica averia aduprà u sole per più di 1.500 ore annu, cumparatu cù a media di u Regnu Unitu di 1.500.

U paisaghju di l’approvvigionamentu di l’energia puderia subisce cambiamenti drammatici in a prossima dicada.

In u ghjugnu, hè apparsu chì l’utilità statale di l’energia di u Sudafrica Eskom, u più grande emettitore di gas di serra in Africa, presenta un pianu di $ 10 miliardi (£ 7,4 miliardi) per chjude a maiò parte di e so centrali elettriche à carbone per u 2050 è abbraccianu l’energia rinnuvevule.

Durante a Cumita di u Clima COP26, Francia, Stati Uniti, UE è Regnu Unitu anu prumessu $ 8,5 miliardi in i prossimi cinque anni à u grande pianu di u Sudafrica per esse verde.

U CEO di Eskom, André de Ruyter, dice chì l’annunziu di a COP26 permetterà à u Sudafrica di scuntrà i so obiettivi “novi è ambiziosi”.

Tuttavia, assai persone ùn sò micca sicuru se Eskom hà a capacità di furnisce stu tipu di trasfurmazioni.

Sta cumpagnia hà $ 27 miliardi di debitu, chì pesa nantu à e so finanze è limita l’investimentu in a so infrastruttura. In i Stati Uniti, i blackouts rotulanti sò cunnisciuti cum’è carichi di carica.

Ùn ci hè dubbitu chì qualcosa deve esse fattu. L’Atlas Globale di Carboniu informa chì l’Africa Sudafrica hè u 12u più grande emittente di diossidu di carbonu in u pianeta è u 13u più emissione in Africa.

Eskom dice chì averia bisognu di più di $ 20 miliardi per assicurà chì i so vechji centrali di carbone sò conformi à e regulazioni di emissioni di l’Africa di u Sudu.

Ancu s’ellu pare ovviu chì ci sarà una certa mossa versu e rinnovabili, l’insider di l’industria crede chì u Signore de Ruyter hè ambiziosu.

Tecnulugia cummerciale: Più

  • Chì a tecnulugia pò fà per sustene i picculi agricultori in Sudafrica
  • Zoom è Zoom: Novi veiculi di corsa elettrici
  • E moto di Rwanda sò elettriche
  • A scienza di i dati hè un campu lucrativu chì offre novi opportunità
  • L’Africa hà bisognu urgente di a so propria biblioteca di geni

Sharief Harris hè u capu di sviluppu per Red Rocket Energy. Una cumpagnia privata di energia verde, Eskom dice chì per passà à l’energia rinnuvevule, Eskom deve prima affruntà i so prublemi finanziarii è infrastrutturali.

Harris hà dettu ancu chì Eskom averia bisognu di più soldi per cunnette i parchi sulari è eolichi à a so rete elettrica, in più di custruisce.

Ellu dichjara chì “serii aghjurnamenti seranu necessarii à a rete elettrica per cunnette ogni capacità, è $ 10 miliardi ùn saranu micca abbastanza”.

Questu hè ciò chì a casa di putenza hà ammissu. Stime recentiAvarà bisognu di $ 35 miliardi in i prossimi quindici anni per a transizione cù successu à l’energia rinnuvevule.

Speremu chì questu hà da creà un effettu ondulazione di l’investimentu di $ 8,5 miliardi fattu da l’Europa è l’USA, incuraghjendu l’investimentu straneru privatu.

Intantu, Sudafrica puderia esse assistitu da imprese energetiche indipendenti per trasfurmà u so sistema energeticu in un più sustenibile.

A crescita di l’industria solare sudafricana hè stata ostacolata da restrizioni à a generazione di energia privata. Tuttavia, i cambiamenti di regulazione di quist’annu permettenu à e cumpagnie d’energia cummirciali di custruisce centrali chì ponu ghjunghje à 100 megawatt. Una pianta equivalente di questa dimensione puderia alimentà circa 6 500 famiglie.

Red Rocket opera attualmente duie centrali solari in Africa. Pianificanu l’espansione.

Un altru prughjettu chì a cumpagnia hà aiutatu à custruisce era a centrale solare Kathu di 75 megawatt situata in u Capu Nordu Sudafricanu.

Copre 800 ettari è pò generà abbastanza elettricità per alimentà 73 000 case.

L’Africa Sudafrica, però, averà bisognu di centinaie di più centrali solari se vole riduce a so dipendenza da u carbone.

I sfidi pulitichi sò un altru ostaculu maiò à a transizione à u solar. Ci sò parechje dumande nantu à se a transizione à u solar hè bona per a forza di travagliu in un paese chì hà una taxa di disoccupazione di 34%.

Gwede Mantashe (Ministru di l’Energia di u Sudafrica) hà manifestatu preoccupazione per a putenziale perdita di l’impieghi per via di a chjusura di parechje centrali elettriche à carbone. Gwede Mantashe hà chjamatu u cambiamentu à u solar “suicidiu ecunomicu”.

Eskom hà contestatu sta affirmazione, è u Signore De Ruyter dichjara chì a implementazione di l’infrastruttura solare in Sudafrica puderia creà più di 300 000.

Per affruntà queste preoccupazioni, i paesi chì investenu in a Transizione Verde di u Sudafrica anu stabilitu una Task Force per stabilisce “impieghi verdi è impieghi di qualità”.

L’impieghi creati da l’energia solare sò difficiuli di cuntrastà cù quelli generati da l’energia di carbone. Mentre chì e centrali di carbone offrenu opportunità di travagliu per tutta a vita di a facilità, e tecnulugia rinnuvevuli creanu menu impieghi una volta chì hè operativa.

Tuttavia, un suministru di energia più stabile aiuterebbe l’ecunumia è incuraghjenu l’investimentu straneru. Questa seria ancu una bona nutizia per u travagliu.

In anticipazione di investimenti supplementari, l’Academia Solar Green hà vistu un aumentu di l’interessu in i so corsi. Hà cinque centri in Sudafrica. Per quelli chì volenu fà una carriera fora di u settore di l’energia solare, sta accademia offre una furmazione tecnica.

Sicondu Amanda Dzivhani, portavoce di l’Accademia per l’energia solare, “u solar hè diventatu più impurtante” per via di a capacità di furnisce opportunità di travagliu è opportunità à l’altri.

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post Hè Sudafrica pronta per abbraccià l’energia solare? apparsu prima in World News.





Source: https://virtualtrener.com/is-south-africa-ready-to-embrace-solar-energy/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments