Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsTarget To Close Stores on Thanksgiving for Good

Target To Close Stores on Thanksgiving for Good


NEW YORK (AP) – Target ùn aprirà più i so magazzini u ghjornu di Thanksgiving, facendu un cambiamentu permanente à l’iniziu non ufficiale di a stagione di vacanze chì era sospesa durante a pandemia.

I rivenditori anu da riduce l’affullanza in i magazzini l’annu passatu. Anu fattu ciò chì era una frenesia di shopping di u weekend in un avvenimentu estendu. Grandi sconti di vacanze cumincianu à principiu di ottobre.

Stu cambiamentu furzatu pare esse una bona cosa.

E vendite di vacanze in i Stati Uniti in nuvembre è dicembre scorsu anu aumentatu 8,2% in 2020 da l’annu precedente, secondu a Federazione Naziunale di Retail, u più grande gruppu di cummerciale di a nazione. Stu gruppu cummerciale aspetta chì 2021 batterà stu record è cresce trà 8.5% -10.5%.

Target hà dettu chì l’Americani sò più aperti à riceve e stesse offerte in un tempu più largu è sò stati alleviati da parechje stress di vacanze.

“Ciò chì hà iniziatu cum’è una misura temporanea guidata da a pandemia hè avà u nostru novu standard – quellu chì ricunnosce a nostra capacità di risponde à i desideri di vacanze di i nostri invitati sia in l’ore di u magazinu sia assai oltre”, u CEO di Target Brian Cornell hà scrittu in una nota à l’impiegati. “Ùn ci vole micca à dumandassi se questu hè l’ultimu Thanksgiving chì passerete cù a famiglia è l’amichi per un tempu, perchè l’ore di u magazinu di Thanksgiving hè una cosa chì ùn “torneremu” micca quandu a pandemia finalmente si cala.”

Target hè statu l’unicu retailer maiò chì si move in questu modu durante a pandemia. Altri rivenditori puderanu seguità a so guida, Ken Perkins, presidente di Retail Metrics, una sucietà di ricerca indipendente di vendita. Crede chì i cummercianti anu ancu esaminatu s’ellu vale a pena spende soldi in u travagliu è altri costi per apre u Thanksgiving quandu i cumpratori si rivolgenu più à shopping in linea è alluntanati da i magazzini fisici.

“Cù tutte queste opportunità di shopping in linea, hè veramente necessariu apre u Thanksgiving?” Perkins hà dettu.

Macy’s, chì ùn aprirà micca i so magazzini in Thanksgiving per u secondu annu consecutivu, hà dettu chì u so serviziu di pickup in curbside serà dispunibule in locu selezziunati. Hà nutatu ancu chì ùn hà micca annunziatu i piani futuri, ma “inclinemu à ciò chì i nostri clienti è i culleghi ci dicenu chì hè impurtante per elli in queste decisioni”.

Kohl’s è Walmart seranu ancu chjusi ghjovi, ma Walmart hà dettu chì ùn hà micca pigliatu ancu una decisione nantu à u futuru di a compra di u magazinu di Thanksgiving Day; Kohl hà rifiutatu di cummentà.

Target hà dichjaratu chì u call center è u staffu di distribuzione seranu dispunibili nantu à Thanksgiving è riceveranu pagamentu di vacanze.

Vint’anni fà, a stagione di vacanze hà cuminciatu à estenderà in u ghjornu di Thanksgiving quandu i principali rivenditori cuminciaru à vende vende Black Friday finu à e prime ore di a matina. Target, inseme cù altri grandi magazzini, hà apertu e so porte à i cumpratori u Black Friday dieci anni dopu. Questu hà creatu una nova tradizione in shopping.

Parechji di elli l’anu fattu per esse cumpetitivi cù AmazonQuesti sò solu alcune di e minacce in linea crescente. Julie Ramhold da DealNews.com, un analista di u cunsumu, hà dettu chì 25 catene di magazzini eranu i più populari in i so posti fisichi in Thanksgiving 2005.

Tuttavia, a vendita di u Black Friday ùn hè micca stata affettata da stu cambiamentu. Grandi folle sò venute per i porta di Thanksgiving. A vendita di u Black Friday hè stata allargata à tutta a settimana di vacanze, è più tardi in nuvembre.

I critichi anu sbattutu i grandi rivenditori, dicendu chì millaie sò stati fatti per travaglià invece di passà tempu cù e so famiglie durante u ghjornu di Thanksgiving. U numaru di centri commerciali è magazzini, cumpresu Mall of America in Minnesota è altre catene di vendita, hà cuminciatu à diminuisce per u ghjornu di Thanksgiving annantu à l’anni. U numaru di magazzini maiò chì sò aperti in a festa di Thanksgiving hè statu ridutta à menu di 20 catene. Questu esclude e farmacie è altri grocers chì restanu aperti solu per un pocu tempu.

Costco è Nordstrom eranu trà quelli chì chjusu e so porte nantu à a festa per mostrà rispettu.

A festa di Thanksgiving ùn hè micca storicamente un ghjornu di vendita enormi. Raramenti face u Top 10 per u fattu chì i magazzini aperti à 5 pm

Tuttavia, hè statu un grande ghjornu di shopping online. Sicondu Adobe Digital Economy Index, Cyber ​​Monday è Black Friday sò stati i ghjorni di shopping online più populari per l’ultimi dui anni.

______

Segui Anne D’Innocenzio: http://twitter.com/ADInnocenzio

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Target To Close Stores on Thanksgiving for Good apparsu prima in Breaking News.





Source: https://gt-ride.com/target-to-close-stores-on-thanksgiving-for-good/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments