Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsTribù da dolu nantu à Thanksgiving: "Nisuna ragione per celebrà"

Tribù da dolu nantu à Thanksgiving: “Nisuna ragione per celebrà”


FILE- I sustenitori di i Nativi Americani si fermanu durante una preghiera à Coles Hill u 22 di nuvembre di u 2007. I membri di e Tribù Native Americani si riuniscenu in New England u Thanksgiving 2021 per prutestà seculi di razzisimu, maltrattamentu è abusu di l’indigeni.
AP Photo/Lisa Poole, File

I membri di e tribù indigene americane di u New England si riuniscenu in a cità di mare induve i pellegrini si sò stallati – micca per ringrazià, ma per piantà l’indigeni di u mondu chì anu patitu seculi di razzisimu è maltrattamenti.

L’osservanza di u ghjovi Naziunale Naziunale di Luttu in u centru di Plymouth, Massachusetts, ricordarà a malatia è l’oppressione L’immigranti europei anu purtatu l’America di u Nordu cun elli.

“Noi nativi ùn avemu micca ragiò per celebrà l’arrivu di i Pellegrini”, disse Kisha James, un membru di e tribù Aquinnah Wampanoag è Oglala Lakota è a nipote di Wamsutta Frank James, u fundatore di l’avvenimentu.

“Vulemu educà a ghjente in modu chì capiscenu e storie chì tutti avemu amparatu in a scola nantu à u primu Thanksgiving ùn sò nunda ma bugie. Wampanoag è altre persone indigene ùn anu certamente campatu felice dapoi l’arrivu di i Pellegrini “, disse James.

“Per noi, Thanksgiving hè un ghjornu di dolu, perchè ricurdate di i milioni di i nostri antenati chì sò stati assassinati da colonisti europei senza invitati cum’è i Pellegrini ….



Source: https://gt-ride.com/tribes-to-mourn-on-thanksgiving-no-reason-to-celebrate/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments