Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsTrump puderia pagà $ 156,000 per ogni difesa di i rivolti di...

Trump puderia pagà $ 156,000 per ogni difesa di i rivolti di u 6 di ghjennaghju, ma finu à avà hà spesu zero


WASHINGTON – L’ex presidente Donald TrumpPer ogni persona chì hè stata arrestata in cunnessione cù l’assaltu di u Capitoliu di u 6 di ghjennaghju, utilizendu u NSAT, u guvernu puderia copre $ 156 000 i costi legali di $ 105 milioni chì hà cullatu. l’attaccu, ma finu à avà ùn hà micca aiutatu unu di i 700 rivolti.

“Parechje persone chì anu andatu quì quellu ghjornu sò dispiaciuti da a so mancanza di supportu”, hà dettu un avvucatu di difesa à a cundizione di l’anonimatu per ùn ferisce micca u casu di u so cliente di u 6 di ghjennaghju. “Se u presidente Trump avia mai un passu è intervene, u tempu di fà hè avà.”

Albert Watkins, l’avucatu di l’autodecrittu “QAnon Shaman” chì a settimana passata hè statu cundannatu à trè anni è mezu in prigiò federale u rolu di Trump in l’attaccu. Era assai più direttu di parlà cù i ghjurnalisti dopu nantu à i so piani.

“Li diceraghju:” Sapete chì? Avete uni pochi di cazzo cose da fà. Cumpresu di sguassate stu cazzo di cazzo è di piglià cura di assai di i ghjacari chì avete fottutu per via di u 6 di ghjennaghju “, disse.

In tuttu, 670 di a mafia di u 6 di ghjennaghju di Trump affruntà i registri penali permanenti è i bills legali di cinque è sei cifre per crede in e bugie di Trump chì l’elezzioni presidenziale di u 2020 li sò state arrubate, è agisce nantu à e so dumande chì facenu qualcosa.

Cynthia Hughes, chì raccoglie…



Source: https://gt-ride.com/trump-could-pay-156000-for-every-jan-6-rioters-defense-but-so-far-has-spent-zero/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments