Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsTutti l'Adulti Americani sò cunsigliati di piglià un colpu di booster COVID.

Tutti l’Adulti Americani sò cunsigliati di piglià un colpu di booster COVID.


I colpi di booster COVID-19 sò avà dispunibili per tutti l’adulti in i Stati Uniti

L’Alimentazione è Drug Administration di u venneri matina hà appruvatu e dosi di rinfurzà per qualsiasi adultu. Hà alzatu e restrizioni imposte in l’ultimu mese.

Più tardi in a ghjurnata, un pannellu di esperti indipendenti hà vutatu à l’unanimità per sustene i boosters per tutti è per incuragisce in particulare e persone di più di 50 anni per ottene elli, dopu avè rivisu i dati di sicurezza è l’infurmazioni nantu à u benefiziu chì furnisce. U direttore di u CDC Rochelle Walensky hà firmatu rapidamente i colpi.

A decisione significa chì tutti l’adulti chì anu ricevutu i vaccini Pfizer-BioNTech o Moderna almenu sei mesi fà sò avà eligibili per una terza dosa. E persone chì anu ricevutu a vacuna da Johnson & Johnson più di dui mesi fà eranu digià eligibili per i boosters.

A vacuna pre-comprata da l’Amministrazione Biden duveria esse abbastanza per dà colpi di rinfurzà gratuiti. I dosi seranu ancu dispunibuli immediatamente in farmacie.

Per circa un mese i boosters sò dispunibuli per certi gruppi, ma finu à avà sò stati cuncessi solu à u 17% è u 37% rispettivamente di l’adulti 65 anni è più. California, Kentucky, Kentucky è Massachusetts anu tutti i boosters autorizati.

L’esperti di i vaccini dicenu chì ci hè pocu inconveniente per ottene una dosa di rinfurzà; effetti latu sò paragunabili à a prima volta di colpi.

I dati mostranu chì a prutezzione di i vaccinazioni principia à fade circa sei mesi. E stesse persone chì sò vulnerabili à COVID-19 severu – quelli di più di 65 anni o cun certe cundizioni mediche cum’è a diabete o a malatia di i pulmoni – sò ancu più vulnerabili à i cosiddetti infezioni avanzate.

Eccu ciò chì duvete sapè nantu à i boosters:

Qualchidunu duverebbe piglià un booster shot per a so salute?

Qualchese chì hà ricevutu e so prime duie dosi di vaccine Moderna o Pfizer-BioNTech almenu sei mesi fà hè avà eligibile per una terza dose di rinfurzà. Qualchissia chì hà ricevutu un vaccinu Johnson & Johnson in una sola dose almenu dui mesi fà pò piglià una seconda volta.

Chì ghjè u megliu colpu?

I vaccini Pfizer-BioNTech è Moderna sò assai simili è u guvernu hà dettu chì mischjà e marche di vaccine hè bè – per quessa, ùn hè micca un prublema per piglià un booster Pfizer-BioNTech dopu unu di l’altri dui, per esempiu. I destinatari di J&J puderanu ottene una prutezzione megliu cambiendu i vaccini per a so seconda dosa, i dati mostranu.

Vale a pena avè un booster.

Sicondu i studii, l’efficacità di a vacuna contra i sintomi di a malatia svanisce circa sei mesi dopu a vaccinazione iniziale. Una dosa di rinfurzà aumenta i livelli di prutezzione à u listessu livellu o più altu chì i colpi iniziali.

Inoltre, i booster shots ponu riduce a trasmissione di virus. Questu puderia limità o ancu impedisce a diffusione.

I colpi ponu pruteggiri in tempu per e vacanze?

I studii mostranu chì i vaccini COVID-19 ponu piglià circa una settimana prima di cumincià à fà a diferenza. Allora, mentre chì hè probabilmente troppu tardi per uttene a prutezzione in tempu per una grande celebrazione di Thanksgiving, uttene un colpu in e prossime settimane furnisce una prutezzione extra per Natale è Capu d’annu.

Cume di i risichi potenziali?

Una terza dosa ùn pare micca esse risichi extra in paragunà cù e dosi precedenti. L’effetti secundari ùn anu micca cambiatu è sò assai simili à quelli riportati da e dosi prima.

I sperti sò preoccupati di un pussibule effetti secundariu, a miocardite. Questa hè una inflamazioni di u core chì pò esse in i ghjovani è adulescenti. A miocardite hè generalmente di corta durata è lieve dopu a vaccinazione, ma pò esse più seriu quandu risulta da l’infezione da COVID-19, a ricerca mostra.

Hè pussibule aduprà boosters in più di e dosi iniziali di a droga?

I boosters Pfizer-BioNTech è J&J sò uguali à i colpi iniziali. Moderna usa un booster chì hè a mità di forte quant’è u so colpu iniziale. Questu furnisce a stessa prutezzione, ma cù menu effetti latu.

Sò boosters dispunibili per e persone digià infettate?

Eppuru chì i boosters ùn sò micca cunsigliatu per quelli chì sò stati infettati, ùn ci sò micca studii chì anu studiatu specificamente l’effettu di sti boosters nantu à e persone chì eranu digià vaccinati. A cumminazzioni di vaccinazione è infizzione hè generalmente più efficace ch’è una sola. Tuttavia, a prutezzione di i vaccini pò esse prevedibile è più affidabile.

E persone in u mondu ùn anu micca bisognu di più colpi?

Parechji paesi ùn mancanu abbastanza vaccini per furnisce a prutezzione di i so citadini più vulnerabili. Ancu s’è i Stati Uniti anu prumessu di donà centinaie di milioni à i paesi di u globu, a maiò parte di sti vaccini ùn sò ancu ghjunti perchè anu primurosu di dà dosi à l’Americani. L’Americani ricevenu dosi di vaccina da una fonte completamente diversa è prubabilmente scaderanu prestu se ùn sò micca usati. Dunque, saltà un booster ùn aiuterà à qualchissia in altrò ancu s’ellu pò avè bisognu di più.

A ghjente hà bisognu di boosters supplementari?

Tuttavia, ùn hè micca cunnisciutu se una terza dosa di COVID-19 furnisce una prutezzione indefinita o se sò necessarie dosi supplementari annuali o mensili. A risposta di u sistema immune à a terza dosa ghjucà un rolu maiò, inseme à quanti virus sò attualmente in circulazione è se emergenu novi varianti di COVID-19 per riduce a prutezzione esistente.

Cuntattate Karen Weintraub à [email protected] è Elizabeth Weise à [email protected]

USA TODAY hà una copertura per a sicurità di i pazienti è l’assistenza sanitaria grazie in parte à a Fundazione Masimo per l’etica, l’innovazione è a cumpetizione in l’assistenza sanitaria. L’input editoriale ùn vene micca da a Fundazione Masimo.

Fonte: USAToday.com

U post Tutti l’Adulti Americani sò cunsigliati di piglià un colpu di booster COVID. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/all-american-adults-are-advised-to-take-covid-booster-shot/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments