Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsU cambiamentu climaticu: Perchè i zitelli sò insignati à fallu in e...

U cambiamentu climaticu: Perchè i zitelli sò insignati à fallu in e scole


U cambiamentu climaticu: Perchè i zitelli sò insignati à fallu in e scole

Zoya Mateen
BBC News, Delhi

Publicatu
12 ore fà

A spartera

Fonte di l’imaghjini, NurPhoto
Didascalia di l’imagine

Sicondu l’esperti, i zitelli chì sò esposti à i prublemi di u cambiamentu climaticu prestu ponu aiutà à preparà per u so avvene.

Shamayel Zaidi hè un maestru di a scola indiana chì assigna a stessa missione à ognunu di i so studienti: una presentazione nantu à unu di i trè temi: a cuscenza di i cunsumatori, a sustenibilità ambientale o i prublemi suciali.

Ellu disse chì l’ambiente hè qualcosa chì quasi nimu sceglie. Siccomu i periculi di u cambiamentu climaticu sò più evidenti ch’è mai, e tampiratura anu aumentatu più veloce chè mai. I ghiacciai si fondenu più veloce è i cicloni viulenti, è ancu i incendii sò aumentati. Questu hà messu i zitelli in risicu.

Tuttavia, in a scola residenziale di Varanasi, u sgiò Zaidi hà dichjaratu chì i studienti ùn importa micca perchè ùn sò micca stati infurmati nantu à a gravità di u cambiamentu climaticu.

Ellu disse: “A menu chì a vostra cumunità ùn sia affettata da inundazioni o altri disastri”,

Ellu disse chì a inuguaglianza ghjoca ancu un rolu. Certi di i mo studienti sò interessate à parlà di u cambiamentu climaticu. Parechji di i mo studienti venenu da case induve sti sugetti ùn sò micca discututi in e so famiglie.

  • L’India ùn deve micca ignurà l’avvisu di catastrofa climatica
  • A guida simplice per capisce u cambiamentu climaticu

Greta Thunberg (15 anni) hà iniziatu a greva di a scola in Svezia per mette in risaltu u cambiamentu climaticu in 2018. Hè diventatu rapidamente un muvimentu guidatu da i ghjovani. A prima volta chì i zitelli è l’adulescenti marchjavanu in i carrughji di ogni cuntinente esigenu chì l’azzione climatica sia fatta era in 2018, era u principiu.

Da tandu, i zitelli sò stati davanti è centru in a lotta contru à un mondu sempre più caldu. Avà spinghjenu e scole à include u cambiamentu climaticu in i so curricula scola.

U prufessore Dr Ayoob Shifi di l’Università di Hiroshima hè assuciatu è autore di u Panel Intergovernamental di l’ONU nantu à u Cambiamentu Climaticu.

A Nova Zelanda, l’Italia è a Nova Zelanda anu digià classi di cambiamentu climaticu in e scole secundarie. Gran Bretagna hà dichjaratu chì una nova strategia per insegnà u cambiamentu climaticu in u summit COP26. Recentemente, Narendra Modi, Primu Ministru indianu, hà dichjaratu chì ci era bisognu di “strategii di adattazione à u cambiamentu climaticu” per esse inclusi in u curriculum scolasticu.

  • L’obiettivi climatichi di l’India sò stati cumpleti?
  • “I zitelli si preoccupanu di u futuru”

L’India ùn hà attualmente un curriculum di cambiamentu climaticu. Ma, certi aspetti cum’è a sustenibilità sò coperti sottu u paraplu di studii ambientali. Questu hè ubligatoriu per e scole è i culleghji.

U prufissore Sharifi hà dettu chì l’insignamentu di l’educazione à u cambiamentu climaticu hè essenziale per l’India, chì hè prevista per vede una rapida urbanizazione è una crescita di a pupulazione in a prossima dicada.

I zitelli chì cunnosci l’effetti di u sviluppu insostenibile nantu à u so ambiente sò più prubabile ch’è micca di sceglie un modu di vita menu-carbonu-intensive.

Sta pratica hè stata aduttata da alcune scole indiane. A Scola Shri Ram in Gurgaon City insegna à i zitelli cumu plantà arburi, fà prughjetti riciclati è discute i cambiamenti climatichi è l’implicazioni suciali è ecunomiche di l’ambiente.

Sharda Sagar, chì insegna studii ambientali è suciali in a scola, hà dettu: “Puderia micca esse un sughjettu per se, ma ci hè un curriculum per insignà à i zitelli nantu à u Cambiamentu Climaticu è hè classificatu”.

I sperti dicenu chì i metudi esistenti di l’insignamentu ùn sò micca adattati per affruntà stu prublema.

Keya Lamba hà dichjaratu chì u curriculum ambientale hè più focu annantu à l’educazione esterna è a natura, ma ùn tratta micca cumu l’omu cuntribuiscenu à u cambiamentu climaticu.

Inseme cù Shweta Bahri (un espertu di pulitica educativa), a Sra Lamba hà fundatu Earth Warriors, un prugramma di cambiamentu climaticu per i zitelli.

Earth Warriors furnisce una gamma di moduli di apprendimentu adattati per i zitelli di 3-7 anni. Introducenu sughjetti cumplessi cum’è u cambiamentu climaticu per mezu di caratteri animati è canzoni. E lezioni utilizanu materiali naturali è riciclati cum’è scatuli di cartone, bastoni è foglie.

Sicondu a Sra Bahri, u scopu hè micca solu di educà i zitelli nantu à cuncetti impurtanti, ma ancu di fà sentenu cum’è “supereroi”, è di fà capisce chì e so azioni individuali ponu cuntribuisce à a prutezzione di l’ambiente.

Stu cursu insegna ancu à i prufessori cumu avvicinà u sughjettu in una manera “non spaventosa è pusitiva”.

Stu curriculum hè statu pilotatu in u Regnu Unitu, i Stati Uniti, u Botswana è u Botswana. Dopu serà introduttu in India in una manciata di scole primarie private à partesi di ferraghju. A Sra Lamba hà dichjaratu chì, mentri questu hè un passu iniziale, u scopu ultimu era di creà un curriculum naziunale cumpletu per l’India è altri paesi.

Tuttavia, micca tutti d’accordu chì e scole indiane duveranu avè un curriculum distintu nantu à u cambiamentu climaticu.

Anita Rampal hè l’antica Decana di a Facultà di Educazione di l’Università di Delhi. Ella crede chì piuttostu chè relegà stu tema à un altru libru di testu, hè necessariu di incorpore cù altri sugetti per chì “si stende in tuttu u curriculum”.

Ella disse chì “U cambiamentu climaticu è altri temi cunnessi cum’è a crisa di a biodiversità o a ghjustizia ecologica sò cuncetti impurtanti da capisce, ma ancu cumplessi è difficili”. “Ùn hè micca abbastanza solu per dà definizioni è pridicà missaghji murali. Hè impurtante di incorpore sti idee è temi in tuttu ciò chì fate.

Ci sò ancu altre sfide. Hè difficiuli di cumminà l’educazione climatica in tutte e scole per via di e grande disparità trà e scole private è amministrate da u guvernu.

Mentre hè tentatore di pensà chì e scole anu bisognu di incuragisce l’attività all’aperto è l’attività fisica, a realità hè chì questu ùn pò micca esse fattu in parechje di e scole più povere di l’India. “E scole anu bisognu di supportu per superà sta lacuna, è più cà solu un curriculum”, hà dettu a Sra Sagar.

I prufessori anu teme ancu per a disperazione è a disperazione chì i studienti ponu sente dopu avè amparatu a realità inquietante di u cambiamentu climaticu.

Sicondu a Sra Rampal, questu hè una parte normale di a crescita. U curriculu hè di i zitelli chì indirizzanu i prublemi cume sò presentati. Curriculum ùn hè micca solu di trasmette infurmazioni. Si tratta di u zitellu chì crea a so propria cunniscenza.

I sperti accunsenu chì e soluzioni devenu ancu esse parti di u prucessu di apprendimentu nantu à u cambiamentu climaticu.

Sharifi spiegò chì era impussibile di prughjettà una visione futura scura senza causà un prublema mentale. E scole ci vole à enfatizà chì u prublema pò esse risolta è chì l’azzione individuale è cullettiva pò fà a diferenza.

Fonte: BBC.com

Condividi u vostru Cumentu sottu

[gs-fb-comments]

U post U cambiamentu climaticu: Perchè i zitelli sò insignati à fallu in e scole apparsu prima in World News.



Source: https://virtualtrener.com/climate-change-why-children-are-being-taught-to-fail-in-schools/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments