Wednesday, December 8, 2021
Google search engine
HomeNewsU capu di l'Isule Salomone culpisce e putenzi stranieri in mezzu di...

U capu di l’Isule Salomone culpisce e putenzi stranieri in mezzu di disordini


CANBERRA, Australia (AP) – U primu ministru di l’Isule Salomone, Manasseh Sogavare, hà accusatu u venneri l’interferenza straniera nantu à a decisione di u so guvernu di cambià l’alleanza da Taiwan à Pechino per manifestazioni anti-governative, incendi incendiari è saccheggi chì anu devastatu a capitale Honiara in l’ultimi ghjorni.

I critichi anu ancu signalatu chì l’agitazione hè stata causata da una mancanza di rispunsabilità è di servizii di u guvernu, è ancu da a corruzzione è e cumpagnie chinesi chì dà opportunità di travagliu à i stranieri piuttostu chè à i lucali.

U Chinatown di Honiara è u so centru di u centru di a cità sò stati focu di rivolti, saccheggiatori è manifestanti chì anu dumandatu à Sogavare, chì hè stata primu ministru intermittente da u 2000, di dimissioni.

In dui ghjorni turbulenti quandu a polizia ùn era micca capace di cuntene a folla, l’edificiu di u Parlamentu Naziunale hè statu incendiatu è una stazione di polizia hè stata ancu distrutta.

Sogavare hà arrabbiatu parechji in u 2019, in particulare i capi di a pruvincia più populosa di l’Isule Salomone, Malaita, quandu hà tagliatu i ligami diplomatici di u paese cù Taiwan.

I dirigenti di Malaita dicenu chì a so isula hè ingiustamente negata l’investimentu da u guvernu dapoi i cambiamenti.

Un aviò chì trasportava a polizia è i diplomati australiani hè ghjuntu ghjovi tardi in Honiara, induve aiuterà i sforzi di a polizia lucale per …



Source: https://gt-ride.com/solomon-islands-leader-blames-foreign-powers-amid-unrest/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments