Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsU CDC hà boosters di vaccini COVID dispunibuli per l'adulti americani. ...

U CDC hà boosters di vaccini COVID dispunibuli per l’adulti americani. Hè cunsigliatu per quelli 50 anni è più.


I colpi di booster COVID-19 seranu prestu dispunibili per qualsiasi adultu chì ne vole.

Un pannellu di cunsigliu di l’esperti hà vutatu à l’unanimità u venneri per sustene l’espansione di a dispunibilità di booster shot è hà dettu chì e persone di più di 50 anni, assai di quali anu cundizioni mediche chì li mettenu in risicu extra per COVID-19 severu, duveranu riceve un colpu supplementu. Dopu avè rivisatu i dati di sicurezza, u cumitatu hà cunsideratu i benefici di i colpi di rinfurzà in a lotta contru l’epidemie di COVID-19.

U direttore di i Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie Dr Rochelle Waensky E so decisioni sò stati appruvati rapidamente da u presidente è anu fattu a pulitica federale.

“Dopu à una valutazione scientifica critica, a decisione unanime d’oghje hà cunsideratu attentamente u statu attuale di a pandemia, l’ultime dati di l’efficacità di a vacuna in u tempu, è a rivisione di i dati di sicurezza da e persone chì anu digià ricevutu una serie di vaccini primari COVID-19 è booster”, disse. in una dichjarazione preparata. “Basatu annantu à l’evidenza convincente, tutti l’adulti di più di 18 anni duveranu avà avè accessu equitativu à una dosa di rinfurzà COVID-19”.

Venneri era prima quandu l’Amministrazione di l’Alimentazione è di a Drug hà rilassatu e restrizioni in quantu à quale pò piglià colpi di rinfurzà.

Resta cunnessuCoronavirus Watch, a newsletter di ogni ghjornu nantu à tuttu u COVID-19 in l’America

L’adulti chì anu ricivutu i so primi scatti sei mesi o più fà duveranu immediatamente avè accessu à i colpi Moderna è Pfizer BioNTech.

E persone chì anu ricivutu a vacuna di Johnson & Johnson in una sola dose sò digià incuraghjite à riceve un booster shot à l’ultimi dui mesi dopu a so dosa iniziale per portà a so prutezzione à u listessu livellu di quelli chì anu ricevutu i vaccini di dui dosi da Pfizer-BioNTech o Moderna.

Pudete mischjà è cunghjuntà diverse marche di vaccini.

I colpi di rinfurzà J&J è Pfizer-BioNTech sò identici à i vaccini iniziali, mentri Moderna hà decisu chì un booster di mezza dose seria ugualmente protettivu è porta à menu effetti secundari.

Ancu s’è i vaccini iniziali ùn anu ancu dimustratu per esse efficaci in a prutezzione di e malatie gravi o l’uspidale, facenu un grande travagliu per prutege i ghjovani sani. Dopu à sei mesi, a so capacità di cummattiri ogni infizzione accumincia a diminuì. Boosting porta u livellu di prutezzione torna sopra u 90%, i dati Pfizer-BioNTech mostranu.

U virus pò esse ridutta da spari di booster generalizati. L’ufficiali anu dichjaratu chì ancu se i vaccini ponu solu riduce a diffusione di COVID-19, pò esse abbastanza per aiutà à passà a stagione di vacanze è i mesi più freti.

Mentre chì i boosters eranu dispunibuli da qualchì tempu à una populazione ristretta, circa 16% li anu ricevutu.Certi stati permettenu dighjà l’adulti di utilizà boosters.

Quantu prestu tutti seranu vaccinati à COVID-19 Eccu cumu si passa u lanciu di a vacuna

I membri di u cumitariu anu manifestatu a so speranza chì l’allentamentu di e restrizioni aiuterà à riduce a cunfusione è à aumentà u numeru di persone eligibili per un colpu.

“I linee guida attuali, ancu ben intenzionate è pensative … creanu cunfusione”, u duttore Nirav Shah, direttore di u Maine Center for Disease Control and Prevention, hà dettu à u pannellu di cunsigliu.

Shah, chì ùn hè micca un membru di votu, ma chì hà participatu à a riunione di u venneri cum’è presidente di l’Associazione di Ufficiale di Salute Statale è Territoriale, hà dettu chì i funzionari di a salute statali sò unanimu in favore di allentà e restrizioni à i boosters. Ellu hà dettu: “Vulemu clarità è eliminà a cunfusione”. “L’individui eligibili ùn ricevenu micca boosters per u mumentu per via di sta cunfusione.”

Hè statu dimustratu chì i booster shots sò estremamente sicuri è ùn anu micca altri effetti secundari chì i colpi originali.

Ci hè statu menu effetti latu in Israele cà cù a prima dosa di boosters. Questu hè malgradu u fattu chì ci sò stati più di 4 milioni di israeliani chì anu avutu u trattamentu. A miocardite hè una cundizione rara in quale u musculu di u vostru core hè inflamatu.

In generale, i membri di u cumitariu accunsenu cù a cunclusione chì i boosters duveranu sempre esse accessibili per tutti.

“Hè ragiunate per noi di facilità à un individuu capace di fà a scelta di benefiziu versus risicu”, hà dettu u membru di u cumitatu Dr Sarah Long, un espertu di malatie infettive pediatriche in Drexel University College of Medicine è St. Christopher’s Hospital for Children, tramindui. in Filadelfia.

U cumitatu hà decisu chì tutti i più di 50 anni “duveranu” uttene un rinfurzà piuttostu cà solu permette li in quellu gruppu di età. Un booster deve esse datu à tutti quelli chì si trovanu in una cura residenziale à longu andà, indipendentemente da a so età.

Traccia a distribuzione di vaccini COVID-19 per statu:Chì percentuale di l’Americani anu avutu i so vaccini?

U Cumitatu Cunsigliu nantu à e pratiche di Immunizazione hà stabilitu chì i boosters ponu esse dati à tutti l’adulti chì anu avutu i so ultimi colpi almenu sei mesi fà.

U risicu di malatie gravi aumenta cù l’età. Tuttavia, tutti i gruppi di età sò in altu risicu di cuntrazione di COVID-19.

Sicondu i dati CDC, i ghjovani puderanu esse ancu più in risicu. U cumitatu hè statu prisentatu cun un analisi chì hà dimustratu trà 50-80 adulti di 30 è 40 anni avarianu bisognu di scatti di rinfurzà per piantà un infettatu da COVID-19. Questu paragunate à 85-135 per l’adulti anziani.

U cumitatu avia digià limitatu l’usu di boosters in questa caduta à e persone chì anu più risicu di infezzione o COVID-19 severu.

I dati israeliani anu dimustratu chì a dispunibilità generalizata di scatti di rinfurzà hà aiutatu à calà i tassi d’infezzione in crescita in l’estiu è in u vaghjimu.

I tassi d’infezzione in i Stati Uniti eranu calati sostanzialmente in settembre è uttrovi, ma sò tornati à cullà in l’ultime trè settimane. U numeru di casi hè ancu aumentatu significativamente in grandi parti di l’Europa.

I rapprisentanti di u CDC è i membri di u Cumitatu anu manifestatu preoccupazione per l’aumentu di i tassi di infezzione in America mentre più persone si riuniscenu per celebrà e vacanze, è anu avvistatu ancu chì u clima puderia esse peghju.

L’esperti anu ancu sottolineatu chì furnisce vaccini per l’individui micca vaccinati ùn serà micca abbastanza per cumbatte a pandemia. A maiò parte di i pazienti COVID-19 ùn sò micca vaccinati, secondu e dati.

L’amministrazione di Biden hà digià abbastanza dosi in stock per offre boosters senza costu à tutti quelli chì si qualificanu. E dosi sò previste per esse dispunibili immediatamente in farmacie o cliniche in tutta a nazione.

Cuntattate Karen Weintraub à [email protected]

A copertura USA TODAY di a sicurezza è a salute di i pazienti hè pussibule in parte grazia à una borsa di a Fundazione Masimo per l’Etica, l’Innuvazione è a Cumpetizione in Salute. L’input editoriale ùn vene micca da a Fundazione Masimo.

Fonte: USAToday.com

U post U CDC hà boosters di vaccini COVID dispunibuli per l’adulti americani. Hè cunsigliatu per quelli 50 anni è più. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/the-cdc-has-covid-vaccine-boosters-made-available-to-us-adults-it-recommends-this-for-those-50-years-and-over/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments