Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsU cofundatore di a catena di sandwich di Subway morse à 90...

U cofundatore di a catena di sandwich di Subway morse à 90 anni


In u 1965, Peter Buck è l’amicu di a famiglia Fred DeLuca anu apertu “Pete’s Super Submarines” in Bridgeport, cù u sandwich più caru chì vende per 69 centesimi.
Joe Raedle via Getty Images

DANBURY, Conn. (AP) – Peter Buck, chì l’investimentu di $ 1,000 in a pancateria di un amicu di a famiglia in u Connecticut in u 1965 hà furnitu a genesi di quella chì hè oghje a catena di ristoranti più grande di u mondu – Subway – hè mortu. Era 90.

Subway hà publicatu una dichjarazione chì dice chì Buck, un scientist nucleari chì hè natu in Portland Maine in u 1930 hè mortu in Danbury u 18 di nuvembre. A so causa di a morte ùn hè micca stata divulgata.

Fred DeLuca era un amicu di a famiglia di 17 anni chì dumandò à Buck cumu puderia ottene un ingressu per sustene l’università. A risposta di Buck? Cumincià una tenda di sandwich.

In u 1965, ellu è DeLuca anu apertu “Pete’s Super Submarines” in Bridgeport, cù u sandwich più caru chì vende per 69 centesimi.

U duo hà cambiatu u nome in “Subway” trè anni dopu è hà decisu di trasfurmà in una catena per franchising – una mossa chì eventualmente faria tramindui miliardari. Forbes hà stimatu u valore netu di Buck à $ 1,7 miliardi. DeLuca hè statu uccisu in un accidentu di l’automobile à l’età di 67 anni.

Subway dice chì avà hà più di 40 000 locu in u mondu, superendu McDonald’s è Starbucks.

U cofundatore di a catena di sandwich di Subway morse à 90 anni

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments