Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsU filmatu senza redazzione di Christian Hall (19) cù e so mani...

U filmatu senza redazzione di Christian Hall (19) cù e so mani alzate quandu hè statu sparatu mortalmente in a testa da a Pulizzia di u Statu di Pennsylvania ùn hè micca redatta.


STROUDSBURG, Pensilvania – Un filmatu di novu liberatu, senza redazzione di i mumenti prima chì Christian Hall, un adulescente cinese-americanu, hè statu sparatu mortalmente da a polizia statale di Pennsylvania in dicembre scorsu, induce à rinnuvà e richieste per una investigazione indipendente.

Hall avia 19 anni, chì pareva avè una arma di focu, ma hà finitu cù una pistola à pellet. Hè statu uccisu u 30 di dicembre di u 2020 à un cruciamentu di l’autostrada. Un primu comunicatu di stampa di a polizia statale hà dichjaratu chì i soldati anu sparatu i so fucili in risposta à Hall chì li hà puntatu l’arma, ma i filmati publicati da l’uffiziu di u Procuratore di u Distrettu di u Contea di Monroe in marzu anu sfocatu è redattu l’ultimi secondi di video prima di a sparatura.

U novu video senza redazzione, ottenutu da Spotlight PA è NBC News da i genitori di Hall, Fe è Gareth Hall, mostra chì Hall hà tenutu e mani sopra a so testa per 14 seconde, cù a pistola puntata luntanu da a polizia.

Firmava cù i so braccia alzati, è i truppi anu apertu u focu annantu à Hall. Prima di cascà in u so stomacu, e so mani eranu solu capaci di piglià u fondu di u so stomacu.

Ben Crump, l’avucatu chì rapprisenta a famiglia di Hall è chì rapprisenta ancu e famiglie di George Floyd è Breonna Taylor, hà dettu chì a so squadra legale “hà avutu à spinghja senza sosta” per quasi un annu per ottene u video senza redazzione.

“Quandu avemu da spinghje cusì duru, ci ponu a quistione:” Chì ci hè da ammuccià ? “” Crump hà dettu in una dichjarazione à a Rete USA TODAY. Avemu avà a risposta horrible in questu casu. Sapemu a verità, ma a famiglia Hall è a nostra squadra l’hanu guardatu da u publicu generale.

A dichjarazione hà aghjustatu: “A polizia statale di Pennsylvania hà pruvatu à vende una versione di l’avvenimenti in quale Christian avanzava versu elli è puntendu a supposta pistola – ma avà noi, è u mondu sanu, sapemu chì Christian ùn hà micca avanzatu versu l’ufficiali è in fattu. avia i bracci alzati in a pusizione universale di a rendizione quandu hè statu sparatu ripetutamente è inutilmente “.

“Smetti di tumbà noi”:COVID-19 assiste à un aumentu di i crimini d’odiu contr’à l’Asia-Americani.

L’uffiziu di u procuratore di u conte di Monroe hà trovu chì a fucilazione di a polizia hè ghjustificata, rifiutendu di dumandà à l’uffiziu di u procuratore generale di Pennsylvania Josh Shapiro per una revisione esterna.

In Pennsylvania, i DA lucali investiganu sparatorii da a polizia, è l’avucatu generale ùn pò micca intervene senza invitu.

U rappresentante di Pennsylvania Malcolm Kenyatta, chì hà parlatu di a fucilazione di Hall in una marcia in u conte di Monroe è una manifestazione in Filadelfia, hà dettu ghjovi chì l’avucatu distrettuale E. David Christine Jr. duverebbe ricusà è lascià l’uffiziu di l’avucatu generale cunduce “una investigazione approfondita è equa. .”

Eccu alcuni di i nostri interessi: Quale investiga l’assassini di a polizia in PA, è perchè ci sò pochi cuntrolli è equilibri?

“Ciò chì avemu bisognu avà hè ghjustizia per a so famiglia, è ci hè qualcosa chì puderia esse fattu avà. U DA puderia solu fà ciò chì hè ghjustu “, disse Kenyatta.

Celina Tebor Cuntribuisce, USA TODAY

Fonte: USAToday.com

U post U filmatu senza redazzione di Christian Hall (19) cù e so mani alzate quandu hè statu sparatu mortalmente in a testa da a Pulizzia di u Statu di Pennsylvania ùn hè micca redatta. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/the-unredacted-footage-of-christian-hall-19-with-his-hands-raised-when-he-was-fatally-shot-in-the-head-by-pennsylvania-state-police-is-not-redacted/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments