Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsU ghjovanu Dolph rende onore à u rapper uccisu cù un rigalu...

U ghjovanu Dolph rende onore à u rapper uccisu cù un rigalu di Thanksgiving Turkey


MEMPHIS, Tennessee (AP) – Amici è assuciati di u rapper uccisu Young Dolph anu distribuitu tacchini di Thanksgiving in una chjesa di quartieru venneri in Memphis, Tennessee, dui ghjorni dopu ch’ellu hè statu uccisu in piena luce di u ghjornu Dentru a so panetteria preferita.

Questu artista hip-hop, chì hè ancu un pruprietariu di l’etichetta è cunnisciutu per l’opere di carità in a so cumunità, hè stata implicata cù l’urganizazione di l’avvenimentu di carità di a Chiesa Battista Missionaria San Ghjacumu. Il devait assister avant d’être abattu.

Undaunted, i membri di a so etichetta musicale, Paper Route Empire, inseme cù i vuluntarii di a chjesa è l’attivisti di a cumunità, anu distribuitu decine di tacchini, stuffing mix è salsa di cranberry – è anu dettu “felice Thanksgiving” – à e persone chì passavanu davanti à a chjesa.

U ghjovanu Dolph, nativu di Castalia, urganizava l’eventu. I vuluntarii si pusonu in silenziu trà elli, o in un silenziu riflessu mentre a musica era ghjucata fora di a chjesa.

Bee Bee Jones (38) hè un impiegatu di l’etichetta è hà aiutatu à passà l’alimentu à u so amicu per 30 anni.

“Quandu aghju intesu a so musica, mi sguassate solu”, disse Jones, chì hà parlatu cun un ghjurnalista mentre era sedutu nantu à u paraurti posteriore di un camion U-Haul pienu di 300 tacchini. “A verità in tuttu, è da induve ellu hè vinutu, hè ciò chì veramente mi vene à volte. Ci vulia à cuntinuà à dà, ma questu hè esattamente ciò chì duvemu fà. Hè venutu da nunda, ma vulia assicurà chì tutti l’avevanu “.

A pulizzia hà cuntinuatu à circà u venneri per pussibuli suspettati in u crimine, chì hà scuntatu Memphis è l’industria di l’intrattenimentu. Dui omi sò stati visti esce da una berlina bianca Mercedes è sparendu à Young Dolph, secondu a polizia.

U ghjovanu Dolph era in realtà Adolph Thornton Jr. è u so assassiniu hà suscitatu l’indignazione contr’à a viulenza in Memphis, induve ci sò stati sparatorii d’altu prufilu in scole K-8, uffizii postali, alimentari, è altri lochi in l’ultimi dui mesi.

U Dipartimentu di Pulizia di Memphis informa chì 255 omicidi di Memphis sò stati cummessi questu annu. Questi numeri superanu i 244 l’annu passatu. Hè in più di millaie di incidenti ligati à l’arme signalati finu à u settembre passatu.

In una dichjarazione annantu à l’assassiniu di Young Dolph, u Direttore di u Dipartimentu di Salute di u Contea di Shelby, a duttore Michelle Taylor, hà chjamatu a viulenza di l’arme in Memphis una epidemia.

“A chjave per affruntà u ciculu interminabile di sparatorie è sparatorie di ripresa in a nostra cumunità hè di guarì u traumu generazionale chì face chì a viulenza pare esse l’unica suluzione à u cunflittu”, disse Taylor.

Certi capi di a cumunità anu manifestatu frustrazione chì tanti tentativi di affruntà i crimini legati à l’arme – riunioni di a cumunità, sforzi per aghjunghje agenti di polizia, aumentu di u finanziamentu di prevenzione di u crimine, ghjorni di ricordo per e vittime di l’assassiniu, travagliendu cù ex membri di gang per intervene in disputi – ùn anu micca. travagliatu.

Van Turner hè u presidente di a filiera lucale di a NAACP. Hà ancu dui figlioli. Turner ospitarà un foru per discutiri modi per riduce a viulenza di l’arma a settimana prossima.

“Sò un pocu strappatu, perchè a ghjente dice chì facemu sempre queste cose è ùn succede nunda”, disse Turner. “Ma allora, s’ellu ùn facemu nunda, chì succede ? Nunda. Ma questu ùn significa micca chì ci fermemu. Se ùn facemu nunda, avemu rinunciatu “.

Jason Lawrence Turner, pastore anzianu di Mississippi Boulevard Christian Church hè statu implicatu in l’indirizzu di i crimini di armi è di mentoring i ghjovani in Memphis. Ellu disse chì hè ora di una “correzione di corsu”.

“Avarà da piglià una cullaburazione di l’agenzii di u guvernu, certamente e chjese, è a citadinanza, per fà a nostra parte per svià questi casi di viulenza”, hà dettu u pastore. “È, ancu, per inculcà una rispunsabilità più grande in a cumunità per chì, quandu ci sò casi cum’è questu, ùn hè micca a rispunsabilità per quelli in a cumunità di piglià a ghjustizia in e so mani”.

Quist’annu marca u 100 anniversariu per a so chjesa. Hà stabilitu prugrammi di mentoring per aiutà e ragazze è i picciotti in u liceu è u liceu. Per aiutà i zitelli à trattà cù bullying, a chjesa hà aduttatu trè scole.

“Ùn hè micca tuttu nantu à l’applicazione di a lege”, disse Turner. “L’applicazione di a lege si prisenta dopu chì un crimine hè statu fattu. Avemu a rispunsabilità di mantene questi crimini da esse cummessi “.

Cum’è Jones – l’associu di l’etichetta discografica – è altri amici di longu tempu, Sheena Crawford hà chjamatu Young Dolph da u so soprannomu di zitiddina, Mane Mane.

Ricorda cù affettu u tempu chì passava à ghjucà à u basket cù u so missiavu è e so surelle vicinu à San Ghjacumu. Crawford hà dichjaratu chì li piaceva u basket, è era tranquillu cum’è un zitellu.

Crawford hè in luttu, ma ferma disappuntu da l’incapacità di fà prugressi contr’à a viulenza di l’arma.

“A mo ansietà hè ghjustu da u tettu”, disse. “Quandu lasciu fora di a mo porta, aghju paura chì qualcosa mi succede, o qualcosa chì succede à i mo figlioli. Ùn hà micca sensu “.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Young Dolph Honors Slain Rapper cù Thanksgiving Turkey Giveaway apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/young-dolph-honors-slain-rapper-with-thanksgiving-turkey-giveaway/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments