Un mercante di San Francisco hà chjamatu u crimine “atroce”, dopu chì i ladri anu arrubbatu da i buttreghi di lussu è altri in a zona. I furti sò stati fatti in parechji ghjorni. U pruprietariu di Gump, John Chachas, hà unitu à “Fox & Friends” per discutiri l’onda di crimini è sparte e so preoccupazioni cum’è pruprietariu di l’affari.

“A mo preoccupazione cum’è una persona d’affari hè chì ùn avete più un ambiente funzionante quandu avete persone fora di a cità chì anu paura di vene in a cità per via di un crimine rampante … è di grinta è di sporcizia”, ​​spiegò Chachas.

I PIANI DEL MIARO DI SAN FRANCISCO PER A COMBATTIMENTO DI FLASH MOB LOOTTING VALORI CONTENU ACCESSO A MAGGIORI AVANTI DURANTE LE VACANCES

Almenu 12 buttreghi sò stati vandalizzati durante u weekend. Unu di elli era a tenda Louis Vuitton in Union Square. Questa tenda era apparentemente “svuotata”.

Chachas spiegò chì oghje pudete arrubà quant’è novecentu novantacinque dollari di merchenzie. Hè ancu un delittu è quelli chì facenu u furtu sanu chì a pulizza ùn farà nunda.

“Se anu pigliatu l’azzione, hè improbabile chì l’avucatu di u distrettu perseguirà”, disse. “Allora, finu à chì e cose tornanu nantu à a strada per esse società rispettabili di a lege, questu hè solu un altru esempiu di u caosu chì invitate.”

Video

London Breed, u sindaco di San Francisco, hà annunziatu in risposta à u caosu di u weekend chì a cità restriverà l’accessu à certe zone per frenà i saccheggi rampanti.

U tenente di polizia di San Francisco, Tracy McCracy, hà ancu discututu l’onda di crimini in “Fox & Friends” marti, argumentendu chì i criminali ùn anu “senza teme” di …