Wednesday, December 8, 2021
Google search engine
HomeNewsU pianu di a cura di i zitelli di i Democratici puderia...

U pianu di a cura di i zitelli di i Democratici puderia esse un successu storicu, ma vene ancu cun risicu


A legislazione Democratica “Custruisce Megliu” chì u A casa hè passata u venneri A matina hà ancu una longa strada da fà prima ch’ella divente lege. Ma s’è vo vulete un ochju di ciò chì unu di i so iniziative di firma puderia significà à l’Americani di ogni ghjornu, dumandate à Micaela Mota cumu a cura di i zitelli sussidiata hà cambiatu a so vita.

Mota, 40 anni, hè una mamma di dui figlioli chì vive in Richmond, California, una cità soprattuttu cù redditu più bassu, pesantemente nera è ispanica attraversu a baia di San Francisco. Quandu u so figliolu più chjucu hè natu in 2018, hà travagliatu cum’è travagliadore suciale clinicu cuncintratu in casi gravi di salute mentale.

U travagliu l’hà purtatu in prigiò è ospedali psichiatrici, spessu à l’ora tardi è à volte cù una sfumatura di periculu fisicu. U pagamentu relativamente modestu era a prima fonte d’ingudu di a so famiglia perchè u so maritu hà travagliatu in u paisaghju è hà fattu ancu menu.

Mota avia un diploma di bachelor è studiava per ottene un maestru in terapia di famiglia di u matrimoniu è psicologia scolastica, chì sperava chì averà un travagliu cù salari più alti è un calendariu più gestibile. Ma, Mota hà dettu à HuffPost in una intervista recente, ùn puderia micca travaglià o studià senza cura di i zitelli, chì costanu più di $ 7,000 annu.

Chì era in realtà assai menu di i tariffi tipici in California, grazia à un scontu prufondu da un picculu fornitore in u so quartiere, ma era ancu più di ciò chì ella è u so maritu puderanu permette. Puderanu à stentu à seguità cù l’affittu è spessu si abbandunonu nantu à e utilità. Per rinfurzà i so ingressu, Mota hè diventata un driver Uber Eats di notte.

“Eru assolutamente stancu”, disse Mota. “Travagliu cù questi clienti chì succhianu quasi tuttu da voi, è dopu avè da vultà in casa per guidà Uber. E cunnoscu l’impurtanza di u tempu cù i zitelli – Vogliu dì, andava à a scola in u campu di a psiculugia di u zitellu, cusì sò in a classa per amparà l’impurtanza di esse in casa, è di pudè esse cù i mo figlioli. È ùn hè micca qualcosa chì possu fà “.

“Avete da travaglià perchè avete bisognu di l’ingudu solu per pagà e bollette, per mantene e luci sopra stu mese. Ma allora chì impacta a manera di genitori. … Mamma hè troppu stanca per parlà di a vostra ghjurnata, perchè deve andà in lettu è alzà per u turnu di notte.

– LaTonya Glover, pruprietariu è operatore di Bright Beginnings Child Care in Detroit

Irnicamenti, era a pandemia chì hà furnitu à Mota una salvezza finanziaria. Cum’è un travagliadore essenziale, hà qualificatu per i sussidi speciali di cura di i zitelli in California distribuiti da u guvernu federale Pacchettu di succorsu COVID-19. L’assistenza hà riduciutu i so fatture di cura di i zitelli da uni pochi di millaie di dollari, facendu pussibule di abbandunà u cuncertu Uber.

Di colpu, puderia leghje à u so zitellu di novu, cena cù a so famiglia, è dorme una notte decente. Dopu avè u so maestru, hà trovu travagliu cum’è cunsiglieru in una scola charter vicinu. U travagliu hè esattamente ciò chì Mota sperava: più paga, più prevedibilità, più tempu cù a so famiglia.

“Aghju pussutu respira – infine”, disse.

Millioni di altre famiglie americane puderanu prufittà di cambiamenti simili se l’iniziativa demucratica di cura di i zitelli diventa lege. U iniziativa Aumenterebbe drasticamente l’assistenza federale per a cura di i zitelli per assicurà chì nisuna famiglia hà da aduprà più di 7% di i so ingressu per questu scopu. A pruposta finanziaria ancu i prugrammi di prekindergarten per i zitelli di 3 è 4 anni chì seranu dispunibili per tutte e famiglie, senza costu direttu.

“Pensu chì ‘storicu’ è ‘trasformativu’ sò l’aggettivu ghjusta,” Heather Boushey, un primu cunsigliu ecunomicu di u presidente Joe Biden, hà dettu à HuffPost in una entrevista recente.

Un prugramma storicu, se cumplessu, novu

Ma a scrittura di a legislazione hè dura, è di passà hè ancu più difficile, soprattuttu in un paese puliticamente divisu induve u publicu dice in gran parte chì ùn si fida micca di u guvernu è una varietà di fatturi istituzionali inclinanu u putere in u Cungressu da i legislatori desiderosi di espansione i prugrammi publichi.

L’architetti di stu pianu l’anu fattu cun queste limitazioni in mente, dopu u Cungressu l’hà scalatu in più, è u pruduttu finali riflette queste decisioni.

Una formula cumplessa di finanziamentu è un “esigenza di travagliu” frusteranu alcune famiglie è fornitori mentre impediscenu à l’altri di ottene u sustegnu chì anu bisognu. Saria da i funzionari statali per abbraccià u prugramma, amministrallu è vene cun una parte di u finanziamentu. Qualchidunu simpricimenti micca.

U più impurtante di tuttu, l’appropriazione finisce in u 2027, facendu a sopravvivenza di u prugramma completamente dipendente da un futuru Cungressu è un presidente chì accettanu di allargà.

Questa struttura di finanziamentu hè una scelta strategica, fattu sottu pressione da i Democratici più cunsirvatori chì anu decisu di limità u costu generale di a legislazione. Piuttostu chè di sceglie unipochi di l’iniziativi di u prugettu per finanzià cumplettamente, a Casa Bianca è a dirigenza di u Cungressu anu mantinutu a maiò parte di elli, finanzenduli tutti à livelli più bassi è, in parechji casi, tagliendu dopu qualchì annu.

U Senatore Patty Murray (D-Wash.), Co-sponsor di l’iniziativa di a prima zitiddina chì face parte di a legislazione demucratica, hè stata spinta per l’azzione nantu à a cura di i zitelli dapoi a prima campagna per u Senatu in u 1992.
Paul Morigi via Getty Images

Hè una scommessa massiva, ancu s’è quellu chì i campioni di l’iniziativa di cura di i zitelli dicenu chì hà da esse pagatu perchè i futuri legislaturi ùn oserianu micca lascià un prugramma cusì pupulare.

“Mi piacerebbe chì questu ùn finisci micca in sei anni, perchè avemu da rinnuvà allora, ma l’aghju da piglià”, u Senatore Patty Murray (D-Wash.), unu di l’architetti di u pianu, hà dettu à HuffPost. “Avemu mette in piazza u prugramma è, quandu vene u tempu, cuntaraghju à i genitori per esse forte è vucali, chì sò chì sò.

Sia quellu ghjudiziu hè currettu dependerà assai di quantu impattu u pianu hà veramente in e famiglie individuali. È hè impussibile di predichendu chì senza prima capisce quantu luttano avà.

Lotte per e famiglie in tuttu u spettru di redditu

LaTonya Glover di Detroit hà vistu cumu e lotte di cura di i zitelli afectanu i zitelli è i genitori.

Glover hè u pruprietariu è l’operatore di Bright Beginnings Child Care, una piccula operazione in casa chì gestisce in u nord-est di a cità. Hè unu di i pochi fornituri in l’area chì hà l’accreditazione di l’Associazione Naziunale per l’Educazione di i zitelli è l’apprezzata valutazione di qualità di cinque stelle da u statu.

Glover, chì hà lasciatu un travagliu di risorse umane in l’America corporativa quandu hà cuminciatu à avè figlioli, parla di a so rilazioni cù i genitori cum’è “partenariati”, sia per aiutà à accede à i servizii suciali o solu furnisce cunsiglii di genitori. Ella dice chì l’esperienza hà datu una visione di ciò chì succede quandu i genitori anu da piglià ore extra – o travaglii extra – solu per pagà a cura di i zitelli.

“Avete da travaglià perchè avete bisognu di l’ingudu solu per pagà e fatture, per mantene e luci nantu à questu mese”, disse Glover. “Ma allora chì impacta cumu si genitori. Siete in casa è ùn hè micca, andemu in u parcu ? Avemu da amparà i culori, parlà di u vostru ghjornu ? Innò, mamma hè troppu stanca per parlà di a vostra ghjurnata, perchè deve andà in lettu è alzà per u turnu di notte.

È questu hè solu e famiglie chì paganu per a cura di i zitelli. L’altri s’appoghjanu nantu à arrangiamenti informali, spessu cù a famiglia, chì hè grande quandu hè fermu è affidabile, ma propensu à u tipu d’incoerenza chì i psicologi anu capitu longu pò esse dannusu per u sviluppu.

“I zitelli passanu in casa da parente à parente, perchè e famiglie ùn si ponu permette di cura è hè più prezzu cusì”, disse Glover. “Allora oghje puderia esse a casa di u babbu è a nanna è va bè. Ma da quì à dui ghjorni, hè a casa di u ziu, è a casa di u ziu ùn hè micca bè.

E famiglie à pocu redditu anu u tempu più difficiuli di truvà cura di i zitelli. Ma i tariffi di cura di i zitelli, chì supera a scola di l’università publica in parechji stati, sò ancu duru per e famiglie più altu – cum’è quelli chì campanu in Battle Creek, 125 miles à punente. Lindsey Potter, un veteranu istruttore di cura di i zitelli chì stava per apre u so propiu centru quì, hà dettu à HuffPost chì hà vistu alcuni di i stessi prublemi chì Glover hà.

“Questi sò i zitelli chì sò da famiglie di classa media è anu suluzioni di cura di i zitelli veramente inconsistenti, cù assai transizioni di cura è scheduli variabili”, disse Potter. “Se sentenu sempre chì anu attaccamentu è distaccamentu, hè veramente difficiule per i zitelli di superà per trè à cinque anni”.

È ùn hè micca solu u costu chì hè un prublema per queste famiglie.

Ancu quelli chì ponu permette a cura di i zitelli à volte luttano per truvà fornitori chì anu fiducia cù i so figlioli. Un studiu 2019 da u Centru per u Prugressu Americanu truvò chì più di a mità di l’Americani campanu in “deserti di cura di i zitelli”, chì i circadori anu definitu cum’è cumunità cù menu di un slot di cura di i zitelli per ogni trè zitelli.

Qualchi risparmiu enormi per e famiglie

U più vicinu chì i Stati Uniti sò ghjunti à affruntà questi prublemi in modu cumpletu hè in u 1971, quandu u Cungressu hà passatu un prugettu bipartisan per creà un sistema naziunale di cura di i zitelli. Ma u presidente Richard Nixon hà vetu, argumentendu chì era



Source:
https://gt-ride.com/democrats-child-care-plan-could-be-a-historic-achievement-but-also-comes-with-risk/

gt-ride.com

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments