Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsU prìncipe Albert dice chì a principessa Charlene hè stata messa in...

U prìncipe Albert dice chì a principessa Charlene hè stata messa in una struttura di riabilitazione dopu una intervenzione.


A Principessa Charlene hè in cerca di trattamentu per “fatica incredibile” è “esaurimentu, sia emozionale sia fisicu”, u prìncipe Albert hà dettu à a rivista PeopleIn un articulu straordinariamente sinceru, publicatu venneri.

A so moglia, di 10 anni, hè avà in un stabilimentu fora. Ella riceverà cure in e settimane à vene.

Dopu un sughjornu di sei mesi in Sudafrica, a principessa era solu di vultà in Monaco. affruntatu una quantità di cumplicazioni di salute U so ritornu hè statu ritardatu.

Albert hà dichjaratu chì a situazione hà cambiatu pocu dopu ch’ella hè ghjunta è hè stata riunita cù u so maritu è ​​i so gemelli undici ghjorni fà. Disse à People chì e cose “hè andatu abbastanza bè in e prime ore, è dopu hè diventatu abbastanza evidenti chì ella stava male”.

“Era chjaramente esaurita, fisicamente è emotivamente”, disse. “Era sopraffatta è ùn pudia micca affruntà i duveri ufficiali, a vita in generale o ancu a vita di famiglia”.

“Ùn avia micca durmitu bè in parechji ghjorni è ùn mangiava micca bè. Hà persu assai pesu, chì l’ha resa vulnerabile à altre malatie potenziali “, hà spiegatu Albert, aghjustendu chì i prublemi attuali chì affruntà ùn sò micca ligati à COVID-19, cancru o chirurgia plastica.

U prìncipi Albertu, a Principessa Charlene è u Prìncipe Filippu assistenu à u cocktail party di u Palazzu di Monaco per u 55th Festival di Televisione di Monte Carlo u 17 di ghjugnu di u 2015.
PLS Pool via Getty Images

Albert hà dettu à a ghjente ch’ellu avia fattu una intervenzione dopu à vultà da u so viaghju dumenica. Si pusò è parlava cù Charlene è u so cugnatu.

“Era digià in favore. Sapemu chì “, disse. “Vulemu solu cunfirmatu davanti à noi. Vulemu solu fà sapè chì l’amemu è a sustenemu. Ch’ella ùn deve micca preoccupatu di nunda d’altru. Chì tutti l’amemu, chì i so figlioli l’amu, è chì vulemu solu u megliu per ella “.

Sicondu Albert, a seduta “hè andata assai bè” è Charlene era “assai calma è comprensiva”.

“Hè capitu ch’ella avia bisognu d’aiutu”, disse. “Ùn pudete micca furzà à nimu à capisce chì hà bisognu di trattamentu, anu da accettà quellu stessu.”

Malgradu a speculazione rampante annantu à l’anni – è soprattuttu l’ultimi mesi – annantu à u statu di u matrimoniu d’Albert è Charlene, u sovranu hà dettu à a rivista chì “questu ùn hà nunda à fà cù a nostra relazione”.

“Vogliu fà cusì chjaru”, disse, aghjustendu chì a natura di a cura di Charlene hè una “affare privata”.

“Questi ùn sò micca prublemi in a nostra relazione; micca cù a relazione trà u maritu è ​​a moglia. Hè di una natura diversa “.

Marti, a speculazione annantu à a salute di a principessa è u locu di a principessa hà iniziatu quandu u Palais Princier de Monaco hà publicatu una dichjarazione chì Charlene ùn assisteria à a Festa Naziunale u venneri perchè era in lotta cù “una mala salute”.

“A principessa hè attualmente cunvalescente è cuntinuerà à fà per e settimane à vene, permettendu u so tempu di ricuperà da un statu di profonda fatigue generale”, hà dettu u palazzu via Tatler. “Per prutege u cunfortu è a privacy essenziale per a so ricuperazione, u locu di a principessa resterà strettamente cunfidenziale”.

À e celebrazioni di u ghjornu Naziunale u venneri, i gemelli di Charlene è Albert di 6 anni anu purtatu segni chì dicenu “Ci manchi mamma” è “Ti amemu mamma”.

A principessa Gabriella è u prìncipi Jacques tenenu un missaghju per a so mamma, a principessa Charlene, à u balcone di u Palazzu di Monaco durante e celebrazioni chì marcanu a Festa Naziunale di Monaco u 19 di nuvembre di u 2021.

U prìncipi Jacques, a Principessa Gabriella è a Principessa Charlene tenenu un missaghju à a so mamma, a Principessa Charlene, nant’à u balcone di u Palazzu di Monaco, durante e festività chì marcanu a Festa Naziunale di Monaco (19 nuvembre 2021).
VALERY HACHE via Getty Images

Albert hà parlatu à a rivista People per chjarificà i rapporti annantu à Charlene prima di l’annu. cercava l’esiliu O pudete lascià lu.

Tramindui anu affruntatu u scrutinu di a relazione per anni, questu hè soprattuttu veru dopu chì hè statu cunnisciutu chì u prìncipe hà avutu dui figlioli in secretu cù a so seconda moglia. Attualmente face richieste di paternità per un terzu figliolu.

Sò stati in hotel separati dopu u so matrimoniu di u 2011. Un ufficiale di u palazzu di Monaco hà dettu chì questu era per via di riunioni di travagliu.

A Principessa Charlene di Monaco sguassate una lacrima mentre ella è u prìncipi Albert II di Monaco lascianu a chjesa di Sainte Devote dopu a so cerimonia religiosa di matrimoniu in u Palazzu Principe di Monaco u 2 di lugliu di u 2011 in Monaco.

U prìncipi Albert II di Monaco è a Principessa Charlene di Monaco pienghjenu mentre abbandunonu a Chjesa Sainte Devote dopu a so cerimonia di u matrimoniu religiosu u 2 di lugliu di u 2011, in Monaco.
Gareth Cattermole via Getty Images

Abbonate à l’HuffPost’s Watching the Royals newsletterTutte e cose Windsor (è oltre).

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U prìncipe Albert dice chì a principessa Charlene hè stata messa in una struttura di riabilitazione dopu una intervenzione. apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/prince-albert-says-princess-charlene-has-been-placed-in-a-rehabilitation-facility-after-an-intervention/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments