Un situ web fittiziu chì offre servizii di uccisione di u cuntrattu dichjara chì hè operatu da un omu chì hà alertatu l’autorità per anni à i clienti potenziali chì cercanu di assassinà i so membri di a famiglia o i nemici. Dice chì questu hè diventatu a so “missione persunale”.

Rent-A-Hitman hè riclamatu per esse di Guido Fanelli, ma hè in realtà operatu da Bob Ines. Questu omu californianu notifica à l’autorità di ogni inchiesta fatale chì riceve. Stu situ prumetti di furnisce “opzioni persunalizabili per tutte e situazioni” è testimonii falsi di i clienti sò furniti da e persone chì anu avutu prublemi cù i sposi ingannati è l’impiegati disgruntled.

Fox News hà dettu chì Ines hà iniziatu u situ web in u 2005, cum’è parte di una startup falluta di cyber-security. Ellu hà dettu chì hà trovu a casella di posta elettronica di u situ piena di 250 à 300 messagi da u mondu sanu, cumpresi alcuni impieghi in cerca di impieghi, informazioni di sicari è date.

U MICHIGAN REPUBLICAN BUSINESSMAN RINKE VUTA DI SPENSU ALMENU 10 MILIONI PER SFIDI U GOV. WHITMER

A donna britannica hà dichjaratu ch’ella era stata chjappata nantu à a costa canadiana è cercava di fà assassinà trè membri di a so famiglia per esse ingannatu da una eredità. Questu hè u so primu casu seriu.

Ines hà spiegatu chì questu era ciò chì l’hà incitatu à creà un situ web. U situ web salva vita è costa $ 9,20. Questu hè diventatu una sorta di missione persunale.

In u 2018, un omu di Virginia hà dumandatu a morte di a so ex-fidanzata è l’assassiniu di i so genitori. Ines hà dettu chì ellu ancu …