Zabiullah R. hà servitu trè mesi fà cum’è traduzzione di cummattimentu per u 82nd Airborne. AfganistanuEllu è a so famiglia ùn sapianu micca ciò chì l’avvene avaristi dopu à a retirazzione militare di i Stati Uniti.

Zabiullah era chjamatu affettuosamente Johnny da e truppe. Riiscì à fughje Kabul in Aostu cù u sustegnu di un senatore di i Stati Uniti è un gruppu privatu di veterani. Johnny è a so famiglia ghjunghjenu à a so nova residenza di North Carolina in uttrovi.

Avà hè capaci di offre à e so figliole una educazione chì ùn avianu micca avutu in cundizioni talibani.

I NUOVI GUIDE DI TALIBANI MEDIA PROBIBITI I DRAMMI TV CON ATTORI FEMMINILI, FACCIATI I GIURNALISTI DONNE IN PORTA HIJABS

“Sò felici è entusiasmati”, disse Johnny. “Ogni matina … 6 ore di mane, e mo duie figliole, si sveglianu è si preparanu … basta à vene in a mo stanza è svegliateci”.

Johnny hà dettu chì e ragazze spessu dumandanu à Johnny di accumpagnalli in u weekend.

Johnny hà rispostu: “I dicu, anu da esse in casa per dui ghjorni,” Mi cuntinueghjanu à dumandà: “Vulemu andà à a scola. Amamu a scola. Hanu boni amici à a scola. Ci piacerebbe divertevi cun elli. Sò i nostri amichi.

A cumunità in North Carolina hà accoltu e so figliole à a nova scola, Weddington. Parechji di quelli suldati chì Johnny hà servutu sò sempre vicinu.

I studienti di u Rea View Elementary è e so famiglie aspittavanu ansiosamente a moglia di Johnny è e trè zitelle. Sò stati accolti cù saluti in Dari è segni fatti a manu.

Compagni di classe è famiglie lucali salutanu e figliole di l'interprete afgana.

Hè statu…