Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsU vicepresidentu Kamala Harris dice ch'ella hè "delusa" da u verdict di...

U vicepresidentu Kamala Harris dice ch’ella hè “delusa” da u verdict di Kyle Rittenhouse


U vicepresidentu Kamala Harris, durante una visita di u venneri à Columbus, Ohio, per prumove a lege di l’infrastruttura di novu firmata, hà dettu ch’ella era disappruvata da l’assoluzione in u prucessu di Kyle Rittenhouse.

Durante u viaghju, un ghjuridicu hà trovu Rittenhouse micca culpèvule per tutte l’accusazioni dopu chì hà sparatu mortalmente dui manifestanti è feritu un terzu durante i disordini in Kenosha, Wisconsin, l’annu passatu per a fucilazione di a polizia di Jacob Blake.

“Sò disappuntu da u verdict, aghju da dì à voi”, disse Harris. Harris hà dettu: “Credu chì parla per sè stessu. Tuttavia, aghju ancu passatu a maiò parte di a mo carriera cuncentrazione nantu à e cose chì pudemu fà per fà u sistema di ghjustizia penale più ghjustu è ghjustu. Avemu sempre assai travagliu da fà.

Harris hà prumuvutu l’iniziativi infrastrutturali davanti à una folla in Plumbers and Pipefitters Local 189 dopu avè visitatu a facilità cù u Sicritariu di u travagliu Marty Walsh. Dopu mesi di cumbattimentu trà i Democratici, u presidente Joe Biden hà firmatu u luni u billu di $ 1,2 trilioni.

In una entrevista cù USA TODAY Network Ohio, Harris hà dettu chì a lege di l’infrastruttura aiuterà à finanzà i prugrammi di apprendistatu è riparà e strade danneggiate cum’è l’Interstates 70 è 71.

Ella hà dichjaratu chì “a ghjente hà da guidà sopra i buchi, strade o ponti chì sò in cattive cundizione”, chì significa chì u vostru pneumaticu hè pianu. Significa chì qualcosa hè appiccicatu à u vostru pneumaticu. A sustituzione di pneumatici hè caru. Ùn succede micca cù l’assicuranza. È a realità di questu hè chì rallenta a capacità di e persone per andà à u travagliu, per ghjunghje à i so figlioli “.

U vicepresidentu Kamala Harris parla durante un avvenimentu à Plumbers and Pipefitters Local 189 u venneri 19 di nuvembre di u 2021 in Columbus, Ohio.  Harris faceva a publicità di l'impatti di u prughjettu di l'infrastruttura firmatu di pocu tempu.

L’Ohio hè previstu di riceve $ 9.2 miliardi per i prugrammi di l’autostrada di l’aiutu federale è $ 483 milioni per riparà è rimpiazzà i ponti in un periodu di cinque anni. U statu riceverà $ 100 milioni in finanziamentu per aumentà l’accessu à a banda larga. Riceverà ancu $ 253 milioni per l’aeroporti è $ 1,2 miliardi per finanzià u trasportu publicu.

Programmi cum’è u Bridge Investment Act permettenu à u Buckeye State di cumpete per i cuncessioni. Stu prugramma puderia finanzà $ 2,5 miliardi in alleviazione di a congestione nantu à u ponte Brent Spence chì cunnetta Cincinnati è u Kentucky sittintriunali.

A visita di Harris hè ghjunta ore dopu chì i Democratici di a Casa anu passatu a fattura di spesa di $ 2 trilioni per i servizii suciali è l’iniziativi climatichi, una altra priorità chjave di l’amministrazione Biden. Hà seguitu ancu u so mandatu di 85 minuti cum’è presidente in funzione mentre Biden era sottu anestesia per una colonoscopia di rutina.

U vicepresidentu Kamala Harris ascolta durante un tour à Plumbers and Pipefitters Local 189 u venneri 19 di nuvembre di u 2021 in Columbus, Ohio.

I Republicani di l’Ohio rappristenu rapidamente a visita di Harris cum’è una cascata di publicità, distractendu da altri prublemi.

“U vicepresidentu Harris hè dimustratu chì hè un vestitu viotu chì a lista di realizazioni puderia esse scritta nantu à un granu di sabbia”, hà dettu u presidente di u Partitu Republicanu di l’Ohio Bob Paduchik. “Invece di pruvà à piglià una volta di vittoria pulitica nantu à i centesimi di i contribuenti è riclamà ogni parvenza di credibilità, duverebbe fà u so travagliu è riparà a crisa di cunfini senza precedente chì ella cuntinueghja à alimenterà”.

I legislaturi republicani sò opposti à u prugettu di spesa di i Democratici. Dicenu chì alimentarà l’inflazione. Harris hà sustinutu chì u pianu di spesa riduce u costu di a vita frenendu i prezzi di i medicazione, l’alloghju è l’assistenza per l’anziani.

In u prossimu terminu, hà dettu, hè impurtante di risolve i prublemi in a catena di fornitura, aprendu porti per più movimentu di produttu.

Harris hà dettu: “Trattemu cù a realità chì avemu soffrenu è parechje persone anu sempre sperimentatu dui anni di una Pandemia”. L’ecunumia hè stata devastata. Mentre si ricustruisce lentamente, l’effetti ecunomichi sò sempre sentiti.

Haley BeMiller hè un reporter per l’USA TODAY Network Ohio Bureau, chì serve u Columbus Dispatch, Cincinnati Enquirer, Akron Beacon Journal è 18 altre organizzazioni di notizie affiliate in tutta l’Ohio.

Fonte: USAToday.com

U post U vicepresidentu Kamala Harris dice chì hè “delusa” da u verdict di Kyle Rittenhouse apparsu prima nantu à News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/vice-president-kamala-harris-says-shes-disappointed-in-kyle-rittenhouse-verdict/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments