Lunedì, “Dancing with the Stars” hà cunclusu a so 30a stagione. Hè stata marcata da un mumentu storicu.

Iman Shumpert è Daniella Karagach, u so cumpagnu di ballu prufessiunale hà pigliatu u Mirrorball Trophy in casa. Shumpert hè u primu ghjucadore di basket à vince a cumpetizione di ballu.

Dopu avè scunfittu i finalisti JoJo Siwa è Amanda Kloots, Tyra Banks hà prisentatu u trofeu à u ghjucatore NBA di 31 anni. A stagione 30 hà vistu i prufessiunali di ballu è i partenarii di celebrità rumpianu di novu per u finale, cù un ballu di fusione eseguitu è ​​u Freestyle preferitu da i fan.

DEREK HOUGH TEST PUSITIVI DOPU U CASU COVID-19. È IN QUARANTENA: STATE SICURU!

Parechje di i cuncurrenti chì anu fattu a cima ricevenu punteggi eccellenti. Kloots (39), cohost di “The Talk”, hà interpretatu cù u so cumpagnu Alan Bersten un ballu viennese, un paso doble è un ballu fusion in stile viennese à a canzone “Never Tear Us Apart” scritta da u vescu Briggs. Dopu anu fattu un Freestyle à “A Sky Full of Stars” di Coldplay. Per u so primu spettaculu, anu ricivutu 38 punti da 40 è anu finitu u ballu di a seconda notte cù 40.

Rigsby, un guru di fitness, è Cheryl Burke, un cumpagnu, anu ancu ricevutu un puntuatu perfettu. U so freestyle, chì includeva un medley da “Beethoven’s Fifth”, è “Nail, Hair, Hips, Heels, (Just Dance Version),” hè statu interpretatu da Todrick Hall. Hanu ricevutu un 36 per u so paso doble, cha-cha fusion dance à “Free Your Mind” di En Vogue.

YouTuber JoJo Siwa hà ricivutu dui punti di punta per i so balli di tango/cha cha à Icona Pop “I…