Sunday, December 5, 2021
Google search engine
HomeNewsU zitellu diventa a 6a morte in u crash di Waukesha; ...

U zitellu diventa a 6a morte in u crash di Waukesha; L’ufficiale crede chì u suspettatu hà pruvatu à “ferite quant’è più persone pussibule”, a denuncia dice: Ciò chì sapemu


WAUKESHA, Wisconsin – Un zitellu di 8 anni hè mortu, a sesta fatalità dopu chì un omu chì pareva esse in missione per “colpà è ferisce quante più persone pussibule” hà guidatu un SUV in una strada di parata di Natale dumenica, dicenu l’autorità.

Sue Opper, avucatu di u distrittu di u conte di Waukesha, hà annunziatu marti a sesta morte. Cinque cunti di omicidiu intenzionale in u primu gradu sò stati presentati contru Darrell Brooks Jr. di Milwaukee. Opper hà ancu dichjaratu chì una sesta accusa di omicidiu seria purtata.

A polizia dice chì Brooks fughjia da un disturbu domesticu induve un cuteddu hè statu signalatu quandu hà sbattutu un SUV decine di persone in a strada di a parata dumenica sera, ferendu più di 60.

A pena di prigiò obbligatoria per l’assassiniu intenzionale di primu gradu hè a prigiò a vita s’ellu hè cundannatu. Altri sò pussibuli.

Opper hà citatu a longa lista di Brooks di cundanna in Wisconsin è altri stati, prima di dumandà una cauzione di $ 5,000,000. U cummissariu di a corte Kevin Costello hà accoltu a dumanda.

Costello hà dichjaratu ch’ellu era disturbatu da e dichjarazioni di l’ufficiali chì l’azzioni di Brooks durante a parata parevanu intenzionale.

Costello hà dichjaratu chì a natura di stu crimine era chocante. “Ùn aghju mai vistu nunda cusì in tutta a mo carriera”.

A denuncia penale scritta cuntene una osservazione agghiacciante da un ufficiale di polizia chì hà vistu Brooks passà da parechje opzioni per esce da a strada di a parata, è invece aumentà a so velocità:

“À questu puntu, era chjaru. . . chì questu hè statu un attu intenzionale di colpi è…



Source: U zitellu diventa a 6a morte in u crash di Waukesha; L’ufficiale crede chì u suspettatu hà pruvatu à “ferite quant’è più persone pussibule”, a denuncia dice: Ciò chì sapemu

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments