Un ex-ufficiale di polizia di San Luigi hè statu cundannatu u luni à un annu è un ghjornu di prigiò per implicazione in u battitu è ​​l’occultamentu di un agente di pulizie infiltratu durante e prutestazioni viulenti in 2017.

Dopu à un prucessu federale chì durò nove ghjorni, Dustin Boone (37) hè statu cundannatu per avè aiutatu è rispettu a privazione sottu u culore di a lege di i diritti civili contr’à Luther Hall, un ufficiale di a polizia incunificata, secondu u Dipartimentu di Ghjustizia.

PSAKI BLAMES ‘VIGILANTES CUN ‘ASSALT WAPONS’ DOPO AI DICE I SO CUMMENTI NON POSSIBILI PUBBLICATI SU RITTENHOUSE TIAL

In cunnessione cù u 17 settembre 2017, batte, Boone hè statu cunnannatu à un terminu di 10 anni da a persecuzione.

Hall avia travagliatu cum’è un ufficiale infiltratu durante e prutestazioni contr’à l’assoluzione di Jason Stockley. Stockley hè statu ancu accusatu di l’assassiniu di primu gradu di una vittima negra in una persecuzione à alta velocità chì hè accaduta in u 2011.

Sicondu i procurori federali, Boone è l’altri ufficiali anu sbagliatu per errore Hall per un manifestante. Hall hè stata ferita in permanenza è l’accordu righjuntu cù u dipartimentu di polizia per $ 5 milioni.

Prutestazioni in San Luigi dopu l'assoluzione di l'ex-polizianu Video

L’avucati di Boone anu dettu chì Boone ùn hà micca participatu à a battaglia, ma invece hà tenutu Hall per via di l’altri ufficiali chì agisanu cum’è s’elli facianu arresti.

U Dipartimentu di Pulizia Metropolitana di San Luigi hè statu ancu accusatu d’incuragisce è di participà à a viulenza, in particulare a viulenza razziale. Fox News hà cuntattatu è hà cuntattatu i Ufficiali di Pulizia di San Luigi …