Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNews"Un attaccu à Ahmaud Arbery" o "arrestu di i citadini" ? ...

“Un attaccu à Ahmaud Arbery” o “arrestu di i citadini” ? Argumenti finali in corso in u prucessu d’assassiniu in Georgia.


BRUNSWICK, Ga. – I ghjurati in u prucessu di l’assassiniu di i trè omi di Georgia accusati di l’omicidiu di Ahmaud Arbery stavanu à sente l’ore di discussioni finali u luni mentre quattru avucati presentanu diverse opinioni di ciò chì hè accadutu quellu ghjornu à principiu di l’annu passatu.

L’accusazione hà dettu chì Arbery era “sottu attaccu” da l’omi bianchi chì anu vistu un omu Neru chì correva in u so picculu quartiere custieru è hà saltatu in camioni pickup per perseguillu.

L’avucati di a difesa di dui di l’omi anu dipintu un ritrattu di i residenti in u bordu di u crimine in u quartiere è dicenu chì l’omi tentavanu di arrestà Arbery per a polizia. Un avucatu di u terzu hà dettu chì u so cliente era un tistimone chì hà solu documentatu l’assassiniu.

U pannellu quasi tuttu biancu di 12 ghjurati è trè supplenti era previstu di sente una refutazione da a persecuzione dopu luni. E deliberazioni eranu previste per inizià marti.

U babbu è u figliolu Gregory è Travis McMichael è u so vicinu William “Roddie” Bryan sò accusati di omicidiu è altri crimini in a fucilazione fatale di ferraghju 2020 in Brunswick, à circa 80 miglia à sudu di Savannah. Sò stati arristati dui mesi dopu à a sparatura, quandu u video di u telefuninu di Bryan di l’incidentu hè statu liberatu.

Eccu ciò chì deve sapè:

William ‘Roddie’ Bryan era guidatu da a “providenza divina”, dice l’avucatu

L’avucatu di a difesa Kevin Gough, chì rapprisenta Bryan, hà dettu à i ghjurati chì u so cliente era guidatu da a “providenza divina” per catturà u video di Arbery in a strada quellu ghjornu, dicendu chì Bryan hà agitu cum’è un tistimone ben intencionatu di l’assassiniu.

Gough hà dettu chì Bryan hè un “omu normale” chì ùn hà micca “intenzionalmente” aiutatu in u crimine. Era “armatu solu cù un telefuninu” è inizialmente ùn era micca cunnisciutu chì i McMichaels eranu armati, Gough hà dettu.

“Qualcosa guida u sgiò Bryan in questa strada per documentà ciò chì succede”, disse Gough, aghjustendu: “Hà esse guidatu, sia da un diu, se crede in Diu, o qualchì altra entità. Ma crede veramente chì hè solu una coincidenza o un casu?

Decine di manifestanti di Black Lives Matter è Black Panther si riuniscenu fora di u tribunale di u Glynn County induve u prucessu di Travis McMichael, u so babbu, Gregory McMichael, è William

Black Lives Matter, i manifestanti di Black Panthers protestanu in Brunswick

Decine di persone cù Black Lives Matter è Black Panthers anu prutestatu fora di u tribunale di u Glynn County u luni durante l’argumenti finali. Certi sò stati visti purtendu armi.

I manifestanti anu purtatu una grande maghjina d’Ahmaud Arbery è purtonu un sarcu neru incisu cù i nomi di i Neri uccisi. “Dì u so nome! Ahmaud Arbery!” i manifestanti cantavanu.

Kevin Gough, l’avucatu di difesa di Bryan, hà dumandatu un annullamentu di a manifestazione. U ghjudice hà rifiutatu a mozione.

Avucatu: Travis McMichael avia “motivi raghjone è probabili di suspettu”

Un avvucatu di a difesa di Travis McMichael hà dettu à i ghjuridichi chì McMichael era motivatu da “duvere è rispunsabilità” per interrogà Arbery nantu à un crimine chì sospettava è chì hà sparatu à morte à Arbery in autodifesa.

L’avucatu Jason Sheffield hà dettu chì u quartiere di Satilla Shores era in punta dopu una seria di crimini, cumpresu u furtu di qualchi equipaggiu da u pruprietariu di una casa in custruzzione.

Sheffield disse McMichael sapia chì un omu era statu vistu in video di sorveglianza in u situ di custruzzione è chì avia scontru brevemente un omu quì duie settimane prima di a morte di Arbery. Sheffield hà dettu chì Arbery hà intrutu in a casa parechje volte, cum’è vistu in u video, è chì ùn ci era “nessuna evidenza chì Ahmaud Arbery hà mai fattu jogging o esercitatu in Satilla Shores”.

L'avucatu di a difesa Jason B. Sheffield presenta un argumentu finale à u ghjuridicu durante u prucessu di Travis McMichael, u so babbu, Gregory McMichael, è William

Allora, quandu McMichael hà vistu à Arbery in esecuzione, McMichael hà utilizatu a so furmazione di a Guardia Costiera per cuncludi chì ci era “motivi ragiunate è probabili di suspettu” chì Arbery hà fattu un furtu, disse Sheffield.

Arbery ùn hà micca pruvatu à disattivà a situazione parlendu cù McMichael o correndu à traversu un cantiere, luntanu da l’omi chì l’anu perseguitu in a strada, disse Sheffield. Dopu una persecuzione di cinque minuti, mentre Arbery corse versu ellu, McMichael hà sparatu Arbery in autodifesa, disse Sheffield.

McMichael era “totalmente impauritu” dopu a sparatura, Sheffield hà dettu. “S’ellu era un casu di vulè assassinà un jogger neru, s’ellu era veramente un casu annantu à questu, Travis ùn averia micca reagitu cum’ellu hà reagitu”, disse Sheffield.

Un avucatu per Gregory McMichael, Laura Hogue, hà ripresu parechji di i stessi punti in u so argumentu finale. Hogue hà dettu chì Gregory McMichael, un investigatore ritiratu, era “cercendu di prutege a so cumunità” è ùn avia “senza dubbitu” chì Arbery era u stessu omu vistu in u video di surviglianza.

“Un bon quartieru hè sempre pulizzendu stessu”, disse, aghjustendu: “A polizia ùn pò micca esse in ogni locu, è in un quartieru sicuru è sicuru, a polizia hè aiutata da quelli vicini”.

L’accusatore dumanda: “Quale hà purtatu u fucile à a festa?”

U Procuratore Linda Dunikoski u luni hà sustinutu chì i trè accusati anu pigliatu decisioni imprudenti basate nantu à supposizioni chì Arbery avia fattu un crimine, chì ella hà sustinutu chì ùn avianu micca prova. Dunikoski hà sustinutu chì l’omi anu uccisu Arbery perchè ellu ricusò di firmà è di parlà cun elli quandu anu pruvatu à l’interrogallu.

“Anu pigliatu a so decisione di attaccà Ahmaud Arbery in i so viaghji perchè era un omu Neru chì correva per a strada”, disse Duikoski. Ella aghjunse: “Questu era un attaccu à Ahmaud Arbery”.

Dunikoski hà dettu chì Arbery hè statu vistu parechje volte nantu à u video di sorveglianza andendu in una casa in custruzzione in u quartiere, ma hà dettu chì ùn hà mai pigliatu o dannatu nunda.

U Procuratore Linda Dunikoski presenta un argumentu finale à u ghjuria durante u prucessu di Travis McMichael, u so babbu, Gregory McMichael, è William

Mentre Arbery era in u situ u ghjornu ch’ellu hè statu uccisu, i trè omi ùn anu “ùn cunniscenza immediata” di questu è anu determinatu chì Arbery hà fattu un crimine perchè era in corsa, Dunikoski hà dettu. Ella disse chì l’omi anu dichjaratu dopu chì stavanu arrestendu un citadinu per “giustificà e so azioni”.

Dunikoski hà sustinutu chì l’omi ùn ponu micca pretendenu l’autodifesa “perchè eranu i primi aggressori inghjustificati, è anu cuminciatu questu”.

“Quale hà purtatu u fucile à a festa?” Dunikoski hà dumandatu, aghjustendu: “Ùn pudete micca creà a situazione è poi vai ‘oh mi difendava'”.

Chì sò l’accusazioni in u casu di l’assassiniu di Ahmaud Arbery?

Gregory, 65 anni, è Travis McMichael, 35 anni, è Bryan, 52 anni, sò accusati di omicidiu criminale è omicidiu dolosu, dui capi d’assaltu aggravatu, è un contu di falsu prigiò è tentativu criminale di fà una falsa prigiò.

E duie accuse di omicidiu puderianu traduzzione in una sentenza di sentenza di vita. L’assaltu aggravatu hà una pena massima di 20 anni di prigiò. A falsa prigiò hè punita da finu à 10 anni di prigiò. Se l’accusati sò cundannati per parechje accusazioni, seranu cundannati per l’accusa più seria.

Fonte: USAToday.com

U post “Un attaccu à Ahmaud Arbery” o “arrestu di i citadini” ? Argumenti finali in corso in u prucessu d’assassiniu in Georgia. apparsu prima News Daily.



Source: https://philippinenewsdaily.com/an-attack-on-ahmaud-arbery-or-citizens-arrest-closing-arguments-underway-in-georgia-murder-trial/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments