Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNewsUn ghjudice exonera un omu cundannatu à 40 anni di prigiò per...

Un ghjudice exonera un omu cundannatu à 40 anni di prigiò per triple omicidiu ingiustu


KANSAS City, Mo. (AP) – Un omu di Kansas City chì hè statu incarceratu per più di 40 anni per trè omicidi hè statu ingiustamente cundannatu in u 1979 è serà liberatu, un ghjudice di Missouri hà dichjaratu marti.

Kevin Strickland (62), hà sempre sustinutu, hà dichjaratu ch’ellu era in casa, fighjendu a TV, è ùn avia nunda à fà cù l’assassini accaduti quandu hà fattu 18 anni.

U ghjudice in pensione James Welsh di a Corte d’Appello di Missouri hà rignatu dopu à una Audizione di prova di trè ghjorni dumandata da un Procuratore di u Contea di Jackson. Questa audizione hà determinatu chì l’evidenza di Strickland era stata ritirata o spruvata dopu a so cundanna di u 1979.

U Procuratore Generale di Missouri Eric Schmitt s’hè oppostu à i sforzi di Jean Peters Baker, u Procuratore di u Contea di Jackson è altri dirigenti pulitichi è legali per liberà Strickland. Schmitt (un Republicanu) hè in candidatura per a nomina Republicana. US Senate Strickland, hà dettu chì era culpèvule. U guvernatore Mike Parson hà rifiutatu e richieste di clemenza di Strickland.

Strickland hè statu trovu culpèvule in l’assassiniu di Larry Ingram (21), John Walker (20) è Sherrie Schwarz (22) in a so casa di Kansas City.

Cynthia Douglas era l’unica sopravvivente da i fucili di u 25 d’aprile di u 1978. Questa tistimunianza era u focu principalu di l’audizione di prova. Ella identificava à Strickland inizialmente cum’è una di e quattru vittime, è hà tistimuniatu questu fattu durante dui di i so prucessi.



Source: Un ghjudice exonera un omu cundannatu à 40 anni di prigiò per triple omicidiu ingiustu

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments