Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsUn omu di New Jersey si dichjara culpèvule à u schema GoFundMe...

Un omu di New Jersey si dichjara culpèvule à u schema GoFundMe di $ 400K chì implica un veteranu senza casa


CAMDEN, NJ – Quattru anni fà, una campagna GoFundMe hà catturatu i cori di l’Americani quandu una coppia hà cercatu donazioni pubbliche dopu avè dichjaratu chì un veteranu senza casa hà utilizatu i so ultimi $ 20 per cumprà gasu per elli dopu chì a so vittura hà finitu di carburante in Filadelfia.

I media naziunali è lucali coprevanu a campagna. In menu di un mese, hà riunitu più di $ 400,000 in donazioni da 14,000 persone.

Ma nimu di questu era veru – a storia hè stata inventata da a coppia, Katelyn McClure è Mark D’Amico, u prosecutore federale hà dettu in una dichjarazione u luni.

“D’Amico è McClure anu cunspiratu per creà a storia falsa per ottene soldi da i donatori”, disse.

Lunedì, D’Amico, 42 anni, prima di Florence, New Jersey, era l’ultimu di trè conspiratori chì si dichjaranu culpèvule à una carica federale in cunnessione cù a scam, secondu l’Uffiziu di l’Avucatu di i Stati Uniti per u New Jersey.

L’autorità dicenu chì D’Amico è a so fidanzata, McClure, anu cercatu donazioni da u publicu dopu avè inventatu a storia. L’appellu “Pay it Forward” hà dichjaratu chì e donazioni permettenu à Johnny Babbitt Jr. di ottene un locu è di fà a diferenza in a so vita.

Duveranu esse maritati invece hà spesu a maiò parte di i soldi in spese persunali in i trè mesi successivi, “cumprese quantità significativu di D’Amico per u ghjocu, è ancu per vacanze, un automobile BMW, vestiti, borse è altri oggetti persunali è spese”, l’uffiziu di u procuratore federale. disse.

Bobbitt hà ricevutu $ 25,000 attraversu donazioni. Hà amparatu …



Source: https://philippinenewsdaily.com/new-jersey-man-pleads-guilty-at-400k-gofundme-scheme-involving-homeless-veteran/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments