Saturday, December 4, 2021
Google search engine
HomeNews"Ùn pudia micca aiutà à amallu": Waukesha si ricorda di Jackson Sparks,...

“Ùn pudia micca aiutà à amallu”: Waukesha si ricorda di Jackson Sparks, 8 anni, l’ultima vittima di a tragedia di a parata


WAUKESHA, Wis. – “Ùn pudete micca aiutà à amallu.”

Jackson Sparks, 8 anni, u marti hè diventatu a sesta fatalità dopu chì un SUV ruggiò attraversu a Parata di Natale di sta cità suburbana di Milwaukee dui ghjorni prima. Era un terzu gradu di Mukwanogo, è avia marchjatu cù u club di baseball Blazers Wolfpack.

Jeff Rogers di Waukesha Blazers Baseball/Fastpitch Softball Club hà dettu chì i Blazers eranu “coori spezzati da a morte di Jackson”. Jackson era “un zitellu dolce è talentu … di cori teneri cù una risata contagiosa”.

Più di 30 allenatori è zitelli pusonu in sweatshirts Blazers prima di a parata. Quandu u carnage cuminciò, u fratellu di Jackson, Tucker, 12 anni, hè statu ancu colpitu. Tutti dui sò stati hospitalizzati in l’unità di terapia intensiva in u Wisconsin di i zitelli.

Jackson hè u zitellu più chjucu per esse uccisu da e so ferite. Feriti è uccisi altri cinque, più di 60 altre persone sò ancu morte. Sei figlioli sò stati in cundizione critica in u Wisconsin di i zitelli.

Jackson Sparks (età di 8 anni), diventa u primu zitellu à moreFerite in a parata di vacanze di Waukesha

Jackson Sparks: Quale eri?

Jackson hà assistitu à a Clarendon Avenue Elementary School in Mukwonago, secondu e publicazioni di Facebook di a so mamma. Jackson era in u terzu gradu è Tucker hè in u sestu gradu. Rogers spiegò chì Jackson era un ghjucatore di baseball utilitariu, è era amatu da tutti. Era una gioia assoluta per entrenà.

Rogers hà dichjaratu: “Semu devastati da l’attu senza sensu chì hà trasfurmatu un avvenimentu gioia in una tragedia terribile”.

Jackson hà avutu a so operazione di u cervellu …



Source: “Ùn pudia micca aiutà à amallu”: Waukesha si ricorda di Jackson Sparks, 8 anni, l’ultima vittima di a tragedia di a parata

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments