U cunsigliu editoriale di u Wall Street Journal hà dichjaratu ch’elli publicaranu i so editoriali annuali di Thanksgiving, malgradu i tentativi di a manca.

U cunsigliu hà dichjaratu in un articulu d’opinione di u luni chì i prugressisti ùn anu da impedisce a publicazione di u cuntu “razzista” di u 1620 di Thanksgiving è chì u ghjurnale ùn si “piegherà micca à e dumande politiche à a censura”.

Era solu una materia di tempu. I nostri editoriali annuali di Thanksgiving sò editati da i prugressisti. Ùn riesciranu micca, ma avemu pensatu chì sparteremu a storia cù i lettori per una visione di a pulitica di tuttu, ancu di Thanksgiving “, hà scrittu u cunsigliu.

I CRITICI PAN CONSIGLI DI RINGRAZIAMENTI IN NEW YORK TIMES CHE I CIDENTI chì ùn sò micca VACCINATI COMPLETAMENTE DEVERU “MANGÀ RAPIDAMENTE”

L’editoriali sò publicati ogni annu senza alcuna lagnanza dapoi u 1961.

Vivemu in una era induve a manca vede quasi tuttu cù a lente stretta di a pulitica identitaria. U cunsigliu hà dichjaratu chì vede assai di a storia americana in modu razzista è duverebbe sguassà questu. Hà nutatu ancu chì Change.org era u mutivu di a decisione di sguassà l’editoriale Pilgrim.

Una rappresentazione artistica di a prima festa di Thanksgiving.

NBC SUGGINE CHE A TURCHIA DI RINGRAZIAMENTE ùn hè micca tenuta QUST’ANNU PER FINANZIARE I COSTI DI INFLAZIONE

Sicondu l’autore di a petizione, hà attiratu circa 50 000 firme. Ellu dichjara “hè avà chì u razzisimu di u 17u seculu deve esse finitu” da 2021. Inoltre, a petizione si lamenta di l’usu di l’indigeni americani in l’editoriale cum’è “selvatici” è dichjara chì i pellegrini appartenenu à “tutti…