Friday, December 3, 2021
Google search engine
HomeNewsWashington State Florist chì hà rifiutatu i ligami di travagliu di matrimoniu...

Washington State Florist chì hà rifiutatu i ligami di travagliu di matrimoniu di u stessu sessu cù una coppia


RICHLAND, Wash. (AP) – Un fiorista in u statu di Washington chì era in una battaglia legale di ottu anni chì hà ghjuntu à a Corte Suprema di i Stati Uniti si ritirerà dopu avè stabilitu cù a coppia di u stessu sessu chì hà rifiutatu u travagliu di matrimoniu.

Barronelle Stutzman, Richland Washington, hà annunziatu l’accordu di ghjovi, dicendu chì avia pagatu $ 5,000 à Robert Ingersoll di u Tri-City Herald.

Ella hà ancu desideratu à Ingersoll, chì era u so cliente à Arlene’s Flowers per quasi una dicada, “u megliu”.

Curt Freed è Ingersoll prughjettanu di dà u pagamentu di u stabilimentu à u capitulu lucale di PFLAG è di cunghjuntà personalmente $ 5,000.

L’accordu permette à Stutzman di “priservà a so cuscenza” ùn l’oblighje micca à agisce contr’à e so credenze religiose battisti meridionali, secondu un comunicatu di stampa da i so avucati cù Alliance Defending Freedom. L’accordu hè statu righjuntu cù l’Unione Americana di Libertà Civili.

Impedisce ancu à Stutzman di avè “a pagare onorari di l’avvocati potenzialmente ruinosi”, u comunicatu hà dettu.

“Sò dispostu à turnà a lotta legale per a libertà à l’altri. À l’età di 77 anni, hè ora di ritirà è dà a mo attività à un altru “, disse Stutzman.

Barronelle Stutzman (à manca) in u 2016.
Fonte: Associated Press

Dui decisioni unanimi di a Corte Suprema di u Statu di Washington chì dicenu chì a Custituzione ùn permette micca a discriminazione contru l’individui LGBTQ sò cunservati in u stabilimentu, secondu l’ACLU di Washington.

“Avemu pigliatu stu casu perchè eramu preoccupati chì u dannu chì era alluntanatu causaria à e persone LGBTQ”, Freed è Ingersoll anu dettu ghjovi in ​​una dichjarazione. “Semu felici chì e decisioni di a Corte Suprema di Washington resteranu in piazza per assicurà chì e coppie di u stessu sessu sò prutette da a discriminazione è duveranu esse servite da l’imprese cum’è qualcunu”.

Ingersoll, Freed è l’ACLU anu presentatu un casu anti-discriminazione contr’à Stutzman in 2013.

U Procuratore Generale di Washington, Bob Ferguson, hà demandatu separatamente, dicendu chì l’artista fiurale hà violatu l’Attu di Proteczione di u Consumatore di u statu rifiutendu di furnisce servizii basati nantu à l’orientazione sessuale.

Un ghjudice di a Corte Superiore di u Contea di Benton in u 2015 hà dichjaratu chì Stutzman deve pagà 1 $ in onorari di l’avucati è i costi à u statu, cù una penalità civile di $ 1,000, per a discriminazione contru a coppia. U ghjudiziu ferma.

Curt Freed (a manca) è Robert Ingersoll in 2016.

Curt Freed, sinistra (sopra) è Robert Ingersoll in 2016.
Fonte: Associated Press

“Semu felici di sente chì Arlene’s Flowers è Barronelle Stutzman anu arrivatu à un accordu di accordu cù a coppia chì anu rifiutatu di serve”, Ferguson hà dettu in un email à u Tri-City Herald.

Stutzman hà appellu i dui casi à a Corte Suprema statale è a Corte Suprema di i Stati Uniti.

U più altu tribunale di u paese hà vacante a decisione precedente di u statu di Washington è l’hà rinviatu à a corte inferiore in 2018 per un’altra revisione. A Corte Suprema di Washington in u 2019 hà dichjaratu à l’unanimità chì i tribunali statali ùn anu micca agitu cù animosità versu a religione quandu anu rignatu Stutzman hà violatu e lege anti-discriminazione di u statu rifiutendu per motivi religiosi di furnisce fiori di matrimoniu.

Stutzman è Alliance Defending Freedom – in u so secondu tentativu di mette u casu davanti à a Corte Suprema di i Stati Uniti – anu presentatu una petizione per rivisione in settembre 2019.

A Corte Suprema hà rifiutatu a petizione di lugliu per a riprova. Stutzman hà rispostu cù una petizione per ripete. Tuttavia, ella ritirarà questu cum’è parte di u so stabilimentu.

Fonte: HuffPost.com.

Condividi u vostru Cumentu sottu

U post Washington State Florist chì hà rifiutatu i ligami di travagliu di matrimoniu di u stessu sessu cù una coppia apparsu prima in Breaking News.



Source: https://gt-ride.com/washington-state-florist-who-rejected-the-same-sex-wedding-job-ties-with-couple/

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Google search engine

Most Popular

Recent Comments