I sperti in l’infurzazioni di a ghjustizia penale dicenu chì i tentativi di riforma di a cauzione criminale è di liberazione di i delinquenti viulenti, cum’è Waukesha suspettanu Darrell Brooks Jr. in i carrughji à u minimu o senza costu, mettenu e cumunità in risicu.

A pulizzia in cità cum’è Milwaukee, New York, Chicago è Los Angeles stanu affruntendu una mancanza di staff è un morale bassu – in parte per via di tali pulitiche, secondu Betsy Brantner Smith, un sergente di polizia in pensione è portavoce di l’Associazione Naziunale di Pulizzia.

Ella disse: “Questi procurori assai liberali volenu parlà di a Ghjustizia Restaurativa. Ciò chì significa hè chì mettemu u publicu in periculu dendu à queste persone troppu chance di recidiva “. Hè estremamente frustrante per l’applicazione di a lege è periculosa per e cumunità.

WAUKESHA PARADE SUBSPECT DARRELL BOOKS, FACING 5 COUNTS 1ST-GRADE HOMICIDIU INTENZIONALE. TENUTA IN $ 5M MAIL

Ella hà indicatu a decisione di i procuratori di Milwaukee à principiu di u mese per dumandà una cauzione di solu $ 1,000 per Darrell Brooks Jr., chì avia una storia criminale violenta chì si stende à u 1999 è un mandatu attivu per saltà a cauzione per una accusa di crimine sessuale in Nevada.

Brantner Smith hà ricunnisciutu chì a fianza alta per i reati minori è nonviolenti hè inghjustu, ma a storia di Brooks hè estrema: parechje armi di focu è cundanne di batterie, strangulazione, reati sessuale è carichi di droga nantu à un fogliu di rap di 50 pagine chì copre trè stati.

Darrell Brooks Jr., u sospettatu di l'orrore di a parata di Waukesha, hà una longa storia criminale.

Il aurait traversé une foule innocente de personnes lors d’une parade de Noël de Waukesha, blessant de nombreux autres et…