NEWL’articuli di Fox News ponu esse ascoltati avà!

RICHMOND, Virginia – U guvernatore elettu republicanu di Virginia, Glenn Youngkin, hà annunziatu u mercuri chì avia riunitu gruppi cumpresi legislatori, funzionari di l’applicazione di a lege, pruprietarii di l’imprese è altri per coordinà u travagliu di transizione cù l’amministrazione di u guvernatore uscente Ralph Northam.

Youngkin hà chjamatu ancu a “squadra di sbarcu” un gruppu di esperti di salute, veterani è avucati, è ancu i primi sustenitori. Ogni squadra hè guidata da un legislatore republicanu.

A SCELTA DI GLENN YOUNGKIN DI A COPRESIDENZA DI TRANSIZIONE SIGNA U GOVERNURATORE CONSERVATORE VIRGINIA

In una dichjarazione, u guvernatore elettu hà annunziatu chì avarianu “due diligence à traversu tutte l’agenzii” per identificà “cumu u guvernu puderia cumincià à serve à i Virginiani besser è cumincià à furnisce e nostre promesse di u primu ghjornu di strade più sicure, scole migliori, costi di vita più bassi. è più opportunità di travagliu “.

I membri di l’amministrazione di Northam si sò riuniti ogni ghjornu cù rapprisentanti di transizione di Youngkin, Clark Mercer, u capu di staffu di Northam, hà dettu.

“U nostru staffu hà travagliatu duru per assicurà chì l’amministrazione entrante hè dotata di i memo di transizione appropritati, di una panoramica di l’agenzia è di e liste di persunale per riesce. In un email, hà dichjaratu chì hè cusì chì e transizioni deve esse realizatu è hà ringraziatu u guvernatore Northam per u so approcciu prufessiunale.

Glenn Youngkin, guvernatore elettu di Virginia, centru, parla à i membri di i media cum'è Pamela Northam, prima dama di Virginia, da a manca, Ralph Northam, guvernatore di Virginia, è Suzanne Youngkin ascoltanu fora di a Mansion Executive in Richmond, Virginia, Stati Uniti. , u ghjovi 4 di nuvembre di u 2021. (Fotografu: Carlos Bernate/Bloomberg via Getty Images)

Youngkin era un ex CEO di private equity è scunfittu l’ex guvernatore demucraticu. Terry McAuliffe hè statu scunfittu prima di u mese da …